Je glimlach van vandaag

Ik ben flexitarier met een reden hoor! Dierenleed? Ecologisch voetafdruk? F%@#ck that! 😂

Neenee, ik stel het erger voor dan het ècht is, maar ik vind het gewoon veel makkelijker in de airfryer!
een fleece trui is ook gemakkelijk, maar Jani says "no!"

Sollicitatiefilmke gemaakt voor op LinkedIn. 27 takes om 3 minuten resultaat te hebben, maar hey: ik ben al fier dat het gelukt is en dat ik het aangedurfd heb.

Ik ben flexitarier met een reden hoor! Dierenleed? Ecologisch voetafdruk? F%@#ck that! 😂

Neenee, ik stel het erger voor dan het ècht is, maar ik vind het gewoon veel makkelijker in de airfryer!
Grillpan voor uw vlees @Mulan, problem solved. In een gewone pan kan ik dat ook niet.
Ik bbq nog liever mijn vlees dan ik het bak op een vuur :coolbrows:

Vroeger naar muziek luisteren en zo heel hard voelen dat de énige op heel de wereld die u echt begreep, de schrijver van die teksten was :) Nog zo eens wat muziek opgelegd van dan en in feite klopt het nog steeds… (neen, was geen K3)

Vroeger naar muziek luisteren en zo heel hard voelen dat de énige op heel de wereld die u echt begreep, de schrijver van die teksten was :) Nog zo eens wat muziek opgelegd van dan en in feite klopt het nog steeds… (neen, was geen K3)
Het is toch algemeen geweten dat K3 hun teksten niet zelf schreef, maar dat Miguel Wiels was. Geen probleem hoor. Over smaak gaan we niet twisten.

- de lange, rustige weg naar huis genomen, letterlijk maar een 5tal auto's gezien de eerste 9km 😇
- al bij de huisarts terecht gekunnen voor mijn jeukende allergische reactie die ik niet onder controle kreeg met wat ik in huis heb (helaas werkt zijn paardenmiddel ook nog niet maar bon)
- cruisend door de velden plots Santana op de radio loeihard kunnen zetten 😍
- tevreden mensen op het werk én Leonidaspralines in de koelkast gevonden
- een plekje in de schaduw gevonden om me thuis te parkeren, heel belangrijk aangezien ik over een uur terug weg moet
- voor het eerst in 10 dagen nog geen pijnstillers moeten pakken
- blij kunnen zijn met de kleine dingen 😂😝

- de lange, rustige weg naar huis genomen, letterlijk maar een 5tal auto's gezien de eerste 9km 😇
- al bij de huisarts terecht gekunnen voor mijn jeukende allergische reactie die ik niet onder controle kreeg met wat ik in huis heb (helaas werkt zijn paardenmiddel ook nog niet maar bon)
- cruisend door de velden plots Santana op de radio loeihard kunnen zetten 😍
- tevreden mensen op het werk én Leonidaspralines in de koelkast gevonden
- een plekje in de schaduw gevonden om me thuis te parkeren, heel belangrijk aangezien ik over een uur terug weg moet
- voor het eerst in 10 dagen nog geen pijnstillers moeten pakken
- blij kunnen zijn met de kleine dingen 😂😝
Jaat verpest de sfeer hier maar met uw happy gedoe

:unsure:

Maar mannekes wacht. Die gerecycleerde grap van een steak in een airfryer is toch wel echt een grap hee? Allez t feit dat er hier gehakt/hamburgers in de airfryer worden gemaakt is al verregaand. Maar da van die steak is een grap toch?

Maar mannekes wacht. Die gerecycleerde grap van een steak in een airfryer is toch wel echt een grap hee? Allez t feit dat er hier gehakt/hamburgers in de airfryer worden gemaakt is al verregaand. Maar da van die steak is een grap toch?
Welcome to BG ... :unsure:

Nee maar da’s nie echt. Hoe zou ge er zelfs opkomen. Dan komt die geest van die koe u opzoeken omdat het voor zo’n doeleind stierf. Als vlees een religie was dan ging ge moeten gaan biechten. Allez nee het gaat er nie in, ik kies ervoor om het nie te geloven. :unsure:

Terug
Bovenaan