Je glimlach van vandaag

vwfba3V.jpg

ge moet ook aan de arme menskes denken he. Niet iedereen heeft die aanbieding gezien.

Of ze hebben zo iemand als @straight_six als papa. Ge kunt toch niet verwachten dat die dan een echte frietpot met echt ongezond vet meepakken.
Aaaah, maar ik mik enkel op de betere klasse he, gepeupel komt hier niet binnen!!!!

Edit : heb je het over sleepovers voor mij of voor mijn dochter @Tonerider ? 😏

ge moet ook aan de arme menskes denken he. Niet iedereen heeft die aanbieding gezien.

Of ze hebben zo iemand als @straight_six als papa. Ge kunt toch niet verwachten dat die dan een echte frietpot met echt ongezond vet meepakken.
@straight_six de papa is zal die kleine waarschijnlijk met zijn koersvelo toekomen en geen plaats gehad hebben voor iets mee te nemen. Ik ben eerder bang voor de invloed van een @Tonerider kind dat met zijn airfryer denkt gezond te zijn maar geen groenten eet en denk dat iets uit blik vers is :unsure:

Mijn hersenen kunnen dit niet aan.. Ik ging het op mijn corona vaccin steken maar jullie zijn gewoon zo ver van het paadje af dat ik me niet meer kan inleven in jullie situatie.

Nog twee weken wachten. 14 dagen. Dan kan ik eindelijk mijn inspanningsproef bij de cardioloog afleggen...
Na de coronografie, waaruit volgens de behandelende cardioloog bleek dat de kans dat ik de komende 5-10 jaar een hartinfarct zou krijgen 0 is, hoop ik met die inspanningsproef eindelijk groen licht te hebben om opnieuw intensief te sporten. Ik mis dat echt....

@Mulan Wat kun je daarmee allemaal koken? Waarvoor gebruik jij het vooral?
Wel frappant dat je het aan mij vraagt en niet aan @Tonerider 🤔🤔🤔
😝

Eigenlijk vooral ter vervanging van de pan. Als ik vlees bak, slaag ik er magischerwijze in om "verkoold vanbuiten en rauw vanbinnen" te produceren. Ik weet het, vuur wat lager zetten en 't is opgelost.... Tot wanneer ik denk "toch nog efkes hoog omwille van het korstje..." en dan afgeleid raak door de hond die over de schutting probeert te springen, de dochter die beslist dat ik NU mee moet kleuren, een goed liedje op de radio, dit forum,...
Dus alle gehaktbereidingen, kip en vis bereid ik daar in.
Ook frietjes en kroketten etc natuurlijk maar ook alles wat standaard in de oven moet maar wel nog in het mandje past, gezien het belachelijk is om een ganse oven in gang te steken voor 12 bladerdeegapperitiefhapjes :unsure:
Dus een klein bakske lasagne, afbakbroodjes, dat soort zaken maak ik daar ook gewoon in klaar.

Wel frappant dat je het aan mij vraagt en niet aan @Tonerider 🤔🤔🤔
😝

Eigenlijk vooral ter vervanging van de pan. Als ik vlees bak, slaag ik er magischerwijze in om "verkoold vanbuiten en rauw vanbinnen" te produceren. Ik weet het, vuur wat lager zetten en 't is opgelost.... Tot wanneer ik denk "toch nog efkes hoog omwille van het korstje..." en dan afgeleid raak door de hond die over de schutting probeert te springen, de dochter die beslist dat ik NU mee moet kleuren, een goed liedje op de radio, dit forum,...
Dus alle gehaktbereidingen, kip en vis bereid ik daar in.
Ook frietjes en kroketten etc natuurlijk maar ook alles wat standaard in de oven moet maar wel nog in het mandje past, gezien het belachelijk is om een ganse oven in gang te steken voor 12 bladerdeegapperitiefhapjes :unsure:
Dus een klein bakske lasagne, afbakbroodjes, dat soort zaken maak ik daar ook gewoon in klaar.
Ik dacht dus dat je het om te lachen zei, maar je kan dus echt geen stuk vlees bakken? Het verhaal wordt schrijnender met de dag

Ik dacht dus dat je het om te lachen zei, maar je kan dus echt geen stuk vlees bakken? Het verhaal wordt schrijnender met de dag
Ik ben flexitarier met een reden hoor! Dierenleed? Ecologisch voetafdruk? F%@#ck that! 😂

Neenee, ik stel het erger voor dan het ècht is, maar ik vind het gewoon veel makkelijker in de airfryer!

En dan nog durven ze dat koken noemen. Als we nog dieper zakken zullen we binnenkort horen dat ze voor deze avond gekookt hebben, frietjes, volledig zelf besteld in de frituur.
Neenee, daarvoor moet je pita bestellen, heb je eiwitten, koolhydraten én groentjes! 👌

Terug
Bovenaan