Je glimlach van vandaag

Roze nagellak gevonden die perfect past bij mijn nieuwe roze broek, blije teentjes nu 😇
Als tiener had ik elke denkbare kleur. Dat mocht dan niet toen ik een tijdje bij Starbucks gewerkt heb (UK, late 90’s) maar de laatste jaren toch weer fan. ILNP heeft de beste glitters en Orly is het ‘vriendelijkst’ voor nagels.

Als tiener had ik elke denkbare kleur. Dat mocht dan niet toen ik een tijdje bij Starbucks gewerkt heb (UK, late 90’s) maar de laatste jaren toch weer fan. ILNP heeft de beste glitters en Orly is het ‘vriendelijkst’ voor nagels.
Ik heb er gewoon van de apotheek, ben op dat vlak alles behalve vrouwelijk maar sinds enkele jaren toch regelmatig eens een kleurtje op de tenen. 😇
Op de vingers is eerder de zeldzaamheid, blijft met wat geluk 2 dagen goed en ik ontbreek de handigheid om dat vlot te doen dus 1x nagels lakken = 1/2 pul disolvant erdoor jagen om alles wat ernaast zit weg te werken 😂

Als ik make-up probeer aan te doen, verkrijg ik doorgaans dit tafereel:
img_7488.jpg

oh, beiden merken die ik nog nooit heb geprobeerd. Ik ga dikwijls voor de cheap catrice. Soms essie. Moet eerlijk zeggen dat ik geen verschil merkte met chanel nagellak. Ik ga altijd voor een rode tint, enkel in de zomer ook op de teentjes!

oh, beiden merken die ik nog nooit heb geprobeerd. Ik ga dikwijls voor de cheap catrice. Soms essie. Moet eerlijk zeggen dat ik geen verschil merkte met chanel nagellak. Ik ga altijd voor een rode tint, enkel in de zomer ook op de teentjes!
Chanel koop ik nooit nog. Vroeger af en toe ‘want de Marie Claire’ maar je had pullen remover nodig om dat weg te krijgen.
Makeup is een vereiste, was het beu om verward te worden met Kludde de Watergeest.

Vandaag nog eens gaan kanovaren, was al lang geleden, tochtje van 15km van België tot in Nederland. En dan blijkt dat je vanuit Nederland ook hetzelfde traject kan kanovaren maar dan voor 42 EUR ipv 25 EUR als je via een Belgische organsiatie gaat. Maakt de dag helemaal goed ;)

Heerlijk zo een ontspannende vakantie!

Gekke toeristjes

Sommige mensen zijn nu eenmaal niet te helpen.... ik ken die regio toevallig en niet gek veel verder (punta prima, playa flamenca,.... ) geen drukte of niks.

OT: lokaal brouwsel van een brasserie hier in de buurt ontdekt, zeer te smaken, blond bier met hergisting op fles. Ik heb dan maar meteen gevraagd of ze dat ook voor mee te nemen hadden en 6 fleskes gevraagd voor thuis.

Lekker ontbijtbuffet gehad. Ik en mijn vrouw toch vlotjes 30 van die minicroissantjes binnen gespeeld.

Er was daar 1 de hele tijd vies aan het gapen. Couldn't care less.

Terug
Bovenaan