Avondland
Well-known member
Dat is toch altijd geweest? Smaakt inderdaad wel!Loop in de albert heijn.. hebben ze hier gewoon Paulaner Weißbier. My favorite vanop congé.
Voorraadje ingeslehen, jawohl!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is toch altijd geweest? Smaakt inderdaad wel!Loop in de albert heijn.. hebben ze hier gewoon Paulaner Weißbier. My favorite vanop congé.
Wij hebben nog niet zo lang een AH in de buurt, wij gaan daar anders nooit. Nu wel.Dat is toch altijd geweest? Smaakt inderdaad wel!
Als tiener had ik elke denkbare kleur. Dat mocht dan niet toen ik een tijdje bij Starbucks gewerkt heb (UK, late 90’s) maar de laatste jaren toch weer fan. ILNP heeft de beste glitters en Orly is het ‘vriendelijkst’ voor nagels.Roze nagellak gevonden die perfect past bij mijn nieuwe roze broek, blije teentjes nu![]()
Ik heb er gewoon van de apotheek, ben op dat vlak alles behalve vrouwelijk maar sinds enkele jaren toch regelmatig eens een kleurtje op de tenen.Als tiener had ik elke denkbare kleur. Dat mocht dan niet toen ik een tijdje bij Starbucks gewerkt heb (UK, late 90’s) maar de laatste jaren toch weer fan. ILNP heeft de beste glitters en Orly is het ‘vriendelijkst’ voor nagels.

oh, beiden merken die ik nog nooit heb geprobeerd. Ik ga dikwijls voor de cheap catrice. Soms essie. Moet eerlijk zeggen dat ik geen verschil merkte met chanel nagellak. Ik ga altijd voor een rode tint, enkel in de zomer ook op de teentjes!Als tiener had ik elke denkbare kleur. Dat mocht dan niet toen ik een tijdje bij Starbucks gewerkt heb (UK, late 90’s) maar de laatste jaren toch weer fan. ILNP heeft de beste glitters en Orly is het ‘vriendelijkst’ voor nagels.
Chanel koop ik nooit nog. Vroeger af en toe ‘want de Marie Claire’ maar je had pullen remover nodig om dat weg te krijgen.oh, beiden merken die ik nog nooit heb geprobeerd. Ik ga dikwijls voor de cheap catrice. Soms essie. Moet eerlijk zeggen dat ik geen verschil merkte met chanel nagellak. Ik ga altijd voor een rode tint, enkel in de zomer ook op de teentjes!

Dat is dan ook wel niet de bedoeling in den Delhaize héLekker ontbijtbuffet gehad. Ik en mijn vrouw toch vlotjes 30 van die minicroissantjes binnen gespeeld.
Er was daar 1 de hele tijd vies aan het gapen. Couldn't care less.

Ach, ich sie dat gij seehr gut sprechen duits.Loop in de albert heijn.. hebben ze hier gewoon Paulaner Weißbier. My favorite vanop congé.
Ja, und ich habe den bal vastgegrabbeld!Ach, ich sie dat gij seehr gut sprechen duits.
Dat is idd belachelijk goedkoop! Zouden 2 airfryer op 6 maanden te veel van het goede zijn als er niets mankeert aan de eerste?

1 voor de frietjes en 1 voor het vlees.Dat is idd belachelijk goedkoop! Zouden 2 airfryer op 6 maanden te veel van het goede zijn als er niets mankeert aan de eerste?![]()
Hmmmzzz... Perfect te verantwoorden zodra ik hier 6 menselijke huisgenoten extra zou hebben, iets minder in mijn situatie...1 voor de frietjes en 1 voor het vlees.