Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yup ik ben ook zo ene. Ik heb het meestal door omdat ik meetings probeer in te schieten en dan denk "oh waaw, hier is een slot waar iedereen vrij is, kom dat tegen seg" => stuur invite => 4 declines op 2 minuten "tis wel feestdag eh".Net vastgesteld dat woensdag een vrije dag is, heerlijk!
En nog relatief snel op voorhand; het zou niet de eerste keer zijn dat ik toekom op een lege personeelsparking.
Bart Kaëll : Zeil je voor het eerstWilly Sommers: Het water is veeeel te diep![]()

Daar staat ge dan met uwe simpele Mercedes.Amai volk in Zürich is rijk. Zie hier niks anders dan supercars
fijn wel maar de mojito smaakt hier ewa Zürich ook
Echt zwaar plebs gevoel hierDaar staat ge dan met uwe simpele Mercedes.

Heb jij daar een toilet voor nodig?Echt zwaar plebs gevoel hier
Maar ik zal hier es een toilet van dat rijk elitair volk bevuilen. Zal ze leren!!
Zijn er daar dan geen andere kappers?Daar staat ge dan met uwe simpele Mercedes.
Idd absurd, daar op een zondag rondwandelen en 4 ferrari’s, 2 lambo’s en een Mclaren tegenkomen is eerder de regel dan de uitzondering. Ook de enigste plaats waar ik al een Bugatti gezien hebAmai volk in Zürich is rijk. Zie hier niks anders dan supercars
fijn wel maar de mojito smaakt hier ewa Zürich ook