Je glimlach van vandaag

Net vastgesteld dat woensdag een vrije dag is, heerlijk!
En nog relatief snel op voorhand; het zou niet de eerste keer zijn dat ik toekom op een lege personeelsparking.

Net vastgesteld dat woensdag een vrije dag is, heerlijk!
En nog relatief snel op voorhand; het zou niet de eerste keer zijn dat ik toekom op een lege personeelsparking.
Yup ik ben ook zo ene. Ik heb het meestal door omdat ik meetings probeer in te schieten en dan denk "oh waaw, hier is een slot waar iedereen vrij is, kom dat tegen seg" => stuur invite => 4 declines op 2 minuten "tis wel feestdag eh".
En dit herhaal ik ongeveer 20 keer in de week voordat er een feestdag is. Tegen dat we er effectief zijn, heb ik het meestal wel door.

nieuwsblad.jpg

oh man, dit is zo verkeerd

Voor het eerst sinds maanden nog eens een gewone rustige werkdag van 8 tot half 5 gehad, love it! Ik was bijna vergeten hoe dat voelt 😁
Straks wat sporten en op ‘t gemak koken zie.

Eindelijk nog eens op kantoor voor sysprep/hardware taken.
Ik hou me graag bezig met laptops herstellen en vandaag was jackpot! 15 Latitudes met gebroken of defecte schermen, keyboard replacement en general fuckery. Loved it!

"Helaas" morgen alweer iets anders, ik kon me wel een weekje nuttig bezig houden daar ☺️

Amai volk in Zürich is rijk. Zie hier niks anders dan supercars 😍

fijn wel maar de mojito smaakt hier ewa Zürich ook :unsure:

Weekendje kust en blij dat het nog niets veranderd is:
- 100x: "Kenji kijkt voor u!" Terwijl 3jarige Kenji op een elektrische gocart zit en al drie bejaarden heeft aangereden.
- 25 euro betaald voor een bordje videe, gebracht door norse Nico.
- de boomers die op hun elektrische fiets tussen het volk en de Kenji's op hun gocart tegen 25 sjezen en zich zichtbaar ergeren aan al hun obstakels.
- roodverbrande families marginalen met een gemiddeld BMI van 38
- de gelegenheidsjoggers
- vuilbak gebruiken daar doen we niet aan mee, tstrand is ene grote asbak
- Iedereen mag meeluisteren met mijn geweldige muzieksmaak
- fucking hipster. In Gent en Leuven kijkt niemand meer naar ons dus gaan we de hipster uithangen op het strand met onze Storm en Wolf, en ook Amber en Laylana van mijne nieuwe man.

Voor de rest was 't wel tof.

Amai volk in Zürich is rijk. Zie hier niks anders dan supercars 😍

fijn wel maar de mojito smaakt hier ewa Zürich ook :unsure:
Idd absurd, daar op een zondag rondwandelen en 4 ferrari’s, 2 lambo’s en een Mclaren tegenkomen is eerder de regel dan de uitzondering. Ook de enigste plaats waar ik al een Bugatti gezien heb

Goed dat veel bestellingen een dag later al aankomen, maar ik vind het tof wanneer je iets bestelt met langere levertijd en het dan vergeet. Als dat dan later plots aankomt, is het precies een verrassingscadeau van en voor uzelf.

Wij hadden grote plantpotten over. Aan 1 kant zijn die zeer ondiep en door de steenkleur leek mij dat ideaal om in de buurt van de vogel voederplaats met dit weer ook een drinkplaats te maken.
Wat zie ik nu als ik buitenkijk? Een Golden Retriever die, met zijn allerlichtste pootjes en de elegantie van een ballerina, rechtop staat en content lijk geeneen buiten een verfrissingske neemt.

Loop in de albert heijn.. hebben ze hier gewoon Paulaner Weißbier. My favorite vanop congé.

Voorraadje ingeslehen, jawohl!

Terug
Bovenaan