Wie heeft nu geen thuiskleren??????
Als het aan mij lag stond mijn kleerkast in de keuken, want het eerste wat ik inderdaad doe als ik thuis kom is daar mijn kleren uitspelen.
De baas thuis was echter not amused met dat voorstel
.
(en ze willen zich al voorbereiden dat als uitkomt dat die mannen eigenlijk aan het inbreken waren, ze niet veel moeten herschrijven)
Als het aan mij lag stond mijn kleerkast in de keuken, want het eerste wat ik inderdaad doe als ik thuis kom is daar mijn kleren uitspelen.
De baas thuis was echter not amused met dat voorstel
.HLN redactie leest tegenwoordig mee op P&A hier. En nu zijn ze zo danig in de war met alles. Ze weten dat die mannen "Azédine, Omar en Raphaël" heten, dus gaan er maar vanuit dat ze "jongeren" moeten schrijven.![]()
Heldhaftige jongeren redden oudere vrouw in ondergelopen huis in Verviers via gat in de muur
Niet alle helden dragen capes. Tijdens de rampspoed in het overstroomde Verviers zijn deze drie redders opgestaan om een bejaarde vrouw te redden uit haar ondergelopen huis. Zonder enige aarzeling en in zeer moeilijke omstandigheden verrichtten ze donderdag met vereende krachten hun heldendaad...www.hln.be
Tot wanneer zijt gij jongere eigenlijk? Want die kerels lijken me eind 20,midden 30?
Maar sjiek wel![]()
(en ze willen zich al voorbereiden dat als uitkomt dat die mannen eigenlijk aan het inbreken waren, ze niet veel moeten herschrijven)

Zo ver gekomen dat het eerste wat ik doe als ik thuiskom van mijn werk casual kleren aandoen is. Het voelt verkeerd om in mijn zetel te zitten in een jeansbroek nu.