Je glimlach van vandaag

Wie heeft nu geen thuiskleren??????
Als het aan mij lag stond mijn kleerkast in de keuken, want het eerste wat ik inderdaad doe als ik thuis kom is daar mijn kleren uitspelen.
De baas thuis was echter not amused met dat voorstel :headshake:.

Tot wanneer zijt gij jongere eigenlijk? Want die kerels lijken me eind 20,midden 30?
Maar sjiek wel :love:
HLN redactie leest tegenwoordig mee op P&A hier. En nu zijn ze zo danig in de war met alles. Ze weten dat die mannen "Azédine, Omar en Raphaël" heten, dus gaan er maar vanuit dat ze "jongeren" moeten schrijven.

(en ze willen zich al voorbereiden dat als uitkomt dat die mannen eigenlijk aan het inbreken waren, ze niet veel moeten herschrijven)

Belangrijk onderscheidend kenmerk: “thuis”. ✅
+ geen leggings onder kleed. Legging onder een hoodie of oversized shirt is 😍 voor thuis toch..

Alleen die onesie heb ik het moeilijk mee tenzij het zoiets is:
9JQoV3K.jpg

Ik heb "thuiskleren" en "openbaarkleren". Thuis doe ik vooral yogabroeken, leggings, hoodies, shortjes (zelfs onesies in de winter lol) etc aan. Op mijn werk of gewoon buiten mijn huis mijn kleedjes, blouses, broeken etc lol. Omdat ik die kleren proper wil houden. Zo moet ik thuis niet caren of ik haar op mijn kleding heb :sarcastic: Zo ver gekomen dat het eerste wat ik doe als ik thuiskom van mijn werk casual kleren aandoen is. Het voelt verkeerd om in mijn zetel te zitten in een jeansbroek nu.
Ik vind u plots heel erg aantrekkelijk.

Glimlach van de dag is dat ik klaar ben met mijn verplichtingen vandaag en nu gewoon verder kan doen aan het ps4 spel waar ik gisteren eindelijk aan begonnen was, spiderman. :love: Heb die jaren terug eens op 9lives gekocht. Schuun spel. Verder zijn de plannen in de zon zitten met een drankje met veel ijs en een ovenschotel maken. Een mooie zaterdag.

Koffers gepakt, auto vol getankt, negatieve Covid test en nu nog met de schoonfamilie uiteten. Klaar om morgen te vertrekken naar Zwitserland. Nog maar één nachtje geboekt we zien wel waar t lot ons brengt 😍

die test heb ik voor Zwitserland niet nodig maar had al 12 dagen op voorhand de test gereserveerd omdat ik niet wist wat de situatie zou geven (en miss over Frankrijk rijden)
Wel vervelend dat die code voor uw gratis test maar 10 dagen geldig is dus moest ter plaatse in t testcentrum een nieuwe aanvragen

Koffers gepakt, auto vol getankt, negatieve Covid test en nu nog met de schoonfamilie uiteten. Klaar om morgen te vertrekken naar Zwitserland. Nog maar één nachtje geboekt we zien wel waar t lot ons brengt 😍

die test heb ik voor Zwitserland niet nodig maar had al 12 dagen op voorhand de test gereserveerd omdat ik niet wist wat de situatie zou geven (en miss over Frankrijk rijden)
Wel vervelend dat die code voor uw gratis test maar 10 dagen geldig is dus moest ter plaatse in t testcentrum een nieuwe aanvragen
Morgen platte batterij ze, kzie het al gebeuren.

Hmm, het is daar wel zeer streng blijkbaar. Overal waar je komt vragen ze een negatieve test van zoveel uur. Hopelijk bederft dat de pret niet.

Ah ja en een cola kost er 6 euro 😐
Een simpele maaltijd, 30 euro.

Laatst bewerkt:

Vreemd genoeg las ik het stuk in je spoiler automatisch in hyper fast-forward modus, zoals bij reclames voor geneesmiddelen uit de VS wanneer ze de bijwerkingen disclaimen.

Hmm, het is daar wel zeer streng blijkbaar. Overal waar je komt vragen ze een negatieve test van zoveel uur. Hopelijk bederft dat de pret niet.

Ah ja en een cola kost er 6 euro 😐
Een simpele maaltijd, 30 euro.
Voor die mannen van het brutolonen topic is dat kleingeld. Armoezaaier!

Terug
Bovenaan