Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hoopt dat je uitgenodigd wordt op het trouwfeest zodat je de boel daar kan gaan trashen?De ex van mijn man gaat trouwen!!
Hallellujah praise the Lord!!
Dit nieuws is mijn glimlach voor het hele jaar 2020, 2021 t.e.m. 2057.![]()

En, waren uw vleezekes rauw?Ben mij een pak friet gaan halen!
Comfortfood met dit weer
Hehe, neeEn, waren uw vleezekes rauw?

Met de boot? Of valt het daar nog mee in limburgBen mij een pak friet gaan halen!
Comfortfood met dit weer
Alweer een friturist zijn dag die goed is.Ben mij een pak friet gaan halen!
Comfortfood met dit weer
Tiens, ik dacht nochtans dat ik had doorgegeven om in juli ze rauw te laten en in augustus het laxeermiddel erin te stoppen. Ze zullen zich vergist hebben zeker.Hehe, nee![]()
Kindjes zijn niet thuis, heb het deze keer zonder afbetaling kunnen doenAlweer een friturist zijn dag die goed is.

Oei, maar ik heb wel een ouw madam voorgelaten.....Tiens, ik dacht nochtans dat ik had doorgegeven om in juli ze rauw te laten en in augustus het laxeermiddel erin te stoppen. Ze zullen zich vergist hebben zeker.
Ik ben van oost vlaanderenMet de boot? Of valt het daar nog mee in limburg

Fuck, verkeerde memes door elkaar gehaald op dit forum. Rond Aalst is het inderdaad redelijk droog ja.Ik ben van oost vlaanderen![]()
Fuck, verkeerde memes door elkaar gehaald op dit forum. Rond Aalst is het inderdaad redelijk droog ja.
Ik heb op mijn toetsenbord een sneltoets geprogrammeerd die Ctrl+Shift+M doet.
Voor wie Teams niet kent: dit is om gemakkelijk de microfoon te dempen of te activeren.
Mijn thuiswerkleven is nu zoveel verbeterd door zoiets simpel!

Nice mijn vrouw zal blij zijn. Is wel iets verder dan Aalst maar 10km valt nog mee.Den Burger King in Ninove is open.
Dat wordt een visite één van dees dagen.