Je glimlach van vandaag

Een kleine 2 maanden geleden zag MrsFingers bij haar moeder een egel op klaarlichte dag door het gras strompelen, om vervolgens in het kippenhok eten te zoeken. Eens dichterbij gaan kijken, en gezien dat gans de achterkant van die egel een etterende bloederige klomp was, egel liet zich ook vrij gewillig oppakken. Toch maar mee naar het natuurhulpcentrum gegaan aan de andere kant van de provincie (en heel de auto stinken naar rottende egel), er vanuit gaande dat dit diertje snel een spuitje ging krijgen.

Vandaag een mailtje gekregen dat ze de patiënt gezond en wel terug hebben vrijgelaten.

Kheb op internet wel 1000'den video's gezien, maar dat part 1 killed mij altijd he. Tranen in m'n ogen, niet normaal....

Ik heb op mijn toetsenbord een sneltoets geprogrammeerd die Ctrl+Shift+M doet.
Voor wie Teams niet kent: dit is om gemakkelijk de microfoon te dempen of te activeren.
Mijn thuiswerkleven is nu zoveel verbeterd door zoiets simpel!

Ik heb op mijn toetsenbord een sneltoets geprogrammeerd die Ctrl+Shift+M doet.
Voor wie Teams niet kent: dit is om gemakkelijk de microfoon te dempen of te activeren.
Mijn thuiswerkleven is nu zoveel verbeterd door zoiets simpel!

Ik join geen teams... thuiswerkaangenaamheid x1000

Het weer nu is toch zalig? Net een middagwandeling achter de rug die toch wel deugd heeft gedaan.
19 graden Celcius en een klein briesje, soms wat miezer regen.

Een externe audio interface hebben is met die online meetings ook een zaligheid, je kan je microfoon via een simpele druk op de interface muten. En beeld zet ik standaard af, meestal moet er iemand presenteren en niemand die naar die mensen kijkt dan...

Enige echte nadeel van zo thuiswerken: mijn bureau krijgt dagelijks een herschikking. Laatst de zetel, de kasten en de tafels in de bureau weer herplaatst. Zo blijft ne mens wat actief tijdens het werk :)

Terug
Bovenaan