Je glimlach van vandaag

Strijker, gewoon een tip, maar post de link naar de poll in de gewone / openingsthread van de challenge.
Ik kan niet voor iedereen spreken, maar ik kijk vooral naar mijn subscribed threads. Dus als het daar niet verschijnt, mis ik veelal de creatie van een nieuwe thread.
Ah das mss een goed idee ja. Volgende keer doe ik dat! Dacht wel dat de sticky genoeg opviel wel :unsure:

Bezig met het hypothecair krediet van mijnen bouw en KBC wist mij te zeggen dat volgens hun schattingen, mijn appartement 35.000 euro meer waard was.

:woohoo:
Dat hoor ik graag.

Neuh, Elvis komt nooit meer terug. En gezien zijn auditie in de voice of wat was het daar ben ik ook niet overtuigd dat dat echt een troll was.
Jaren geleden toen ik een vakantiejob deed op een callcenter werkte die daar ook. Hij was pas begonnen dus in opleiding. Niet veel contact mee gehad (gelukkig), maar toen ik daar een jaar later terug mijn vakantiejob deed werkte hij daar niet meer. Afgaande op zijn gedrag op 9L en de verhalen die ik van de collega's te horen kreeg was hij op 9L allerminst aan het trollen. Hij was dus echt zo.

Had een stuk of 10 Tado thermostatische knoppen besteld op Amazon. Vandaag sluit ik die aan en blijkt dat 1 defect is. Bel ik naar Amazon en ze zenden deze week nog een vervanging. De defecte hoef ik zelfs niet terug op te sturen, ze nemen gewoon mijn woord erop. Probeert zulke service maar eens te krijgen in de Margimarkt of whatever fysieke elektronica zaak hier in België. Die zouden zoiets hebben van "uhhh ja, we zullen het opsturen naar de leverancier, we zullen u iets laten weten binnen een aantal weken"

Heb die ervaring ook met Amazon. Langs de andere kant doen winkels zoals Bol en Coolblue ook zelden moeilijk bij een defect. Bij MediaMarkt koop ik gewoon niets meer.

Mediamarkt toch al gehad dat ik defecte controllers ( weliswaar in garantie termijn ) gewoon zo mocht wisselen met een nieuwe uit het rek zonder dat ze hem eerst proberen op te sturen.
Zelfs met een Xbox Elite controller van toch vlot 160 Euro, met de rest wel geen ervaring bij MM.

Ontopic : De vlotheid van de gemeente hier ( eerste keer ooit dat ik daar positief over ben denk ik in mijn leven )
Maandag binnen geweest om een voorlopig rijbewijs aan te vragen en al meteen een afspraak toen gekregen voor morgenochtend al te gaan af halen. ( vraag me dan wel af waarom dat kaartje in 2 dagen klaar kan zijn maar een e-ID 3 weken moet duren )

Verder ook een andere job volgende week en naar de verzekering op mijn vrije dag zodat ik eind volgende week eindelijk mijn wagen kan gaan ophalen.
Meer een glimlach van deze week ipv van vandaag maar al bij al een goede week buiten het weer :unsure:

Mijn trouwboek die altijd in slaap valt terwijl hij ‘nog 1 iets wil bekijken’. Die brave mens is zo iemand die op 8 seconden echt van ‘conversatie’ naar ‘vast in slaap’ kan gaan. De dag erna heeft hij dan natuurlijk een groot stuk programma gemist dus kijkt hij opnieuw. Om prompt weer in slaap te vallen. Ik heb daarentegen een uur nodig om in slaap te vallen, ik lig dus elke avond te luisteren naar zijn programma. (Vind ik niet erg). Op dit moment zijn we voor de derde keer bezig aan een Faites entrer l’accusé (heel goed btw). Ik kan onderhand zelf in de Alsace een paar joggers gaan vermoorden, ik ken de techniek nu wel vanbuiten.

Mijn trouwboek die altijd in slaap valt terwijl hij ‘nog 1 iets wil bekijken’. Die brave mens is zo iemand die op 8 seconden echt van ‘conversatie’ naar ‘vast in slaap’ kan gaan. De dag erna heeft hij dan natuurlijk een groot stuk programma gemist dus kijkt hij opnieuw. Om prompt weer in slaap te vallen. Ik heb daarentegen een uur nodig om in slaap te vallen, ik lig dus elke avond te luisteren naar zijn programma. (Vind ik niet erg). Op dit moment zijn we voor de derde keer bezig aan een Faites entrer l’accusé (heel goed btw). Ik kan onderhand zelf in de Alsace een paar joggers gaan vermoorden, ik ken de techniek nu wel vanbuiten.
Zoetje? :eek:

Jij lijkt me wel een toffe leerkracht godsdienst, goeie droge humor. ;)

Vandaag naar het kerkhof geweest met m’n kinderen en m’n ma.
Bij het graf van mijn opa (oud strijder) wijst m’n dochter van 3 enthousiast naar die zerk “Papa! Dat is de vlag van de voetbal!!” 👌

Wat een vrouw die Linda. Een onomwonden verlies voor de VRT maar ook voor ons burgers met interesse voor de politiek. Onbegrijpelijk dat men haar gedwongen op pensioen stuurt. Maar tegelijk zo'n mooi afscheid mogen krijgen.

Ik zal haar altijd herinneren als die irritante uit de Slimste Mens die gehurkt voor die tv ging zitten. :unsure:

Dat heb ik nooit gesnapt waarom mensen die irritant vonden in de slimste mens.

Mja ik kijk ook vaak blokken en ben Ben Crabbe gewoon dus misschien ligt m'n tolerantie op dat vlak uitzonderlijk hoog.

Terug
Bovenaan