Klopt snap ook niet echt waarom dat erop staat. Heeft niks met de films of oude tekenfilms te maken.Echt super cool. Alleen jammer dat daar links onder nickelodeon staat. Anders was het helemaal af geweest.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt snap ook niet echt waarom dat erop staat. Heeft niks met de films of oude tekenfilms te maken.Echt super cool. Alleen jammer dat daar links onder nickelodeon staat. Anders was het helemaal af geweest.
Ge laat ze in de verpakking zitten?Klopt snap ook niet echt waarom dat erop staat. Heeft niks met de films of oude tekenfilms te maken.
Voorlopig wel. Vroeger ook van alles verzameld en toen ook veel sealed gelaten tis nu wel geen vintage ma toch.Ge laat ze in de verpakking zitten?
Jezusmina dit klinkt echt gedubd maar is het volgens mij niet, mijn hoofd is in de warMijn glimlach is niet direct het onderwerp op zich, maar vooral de "in de gloria" vibe van het interview met vader (voor de telegraaf, dus met fake hollands accent) en dochter en dan samen met de directrice naar "het gat" gaan zien

en dan die foute grap van de vader over glory holeJezusmina dit klinkt echt gedubd maar is het volgens mij niet, mijn hoofd is in de war
Gloria en haar stem, die vader, die geluidseffecten, dat doorvragen. Sinds wanneer is De Telegraaf de betere versie van DIW?

Wtf, ge staat toch niet in uw blote in een kleedkamer op school? Laten we ook even die 25 iphones vergeten in de kleedkamer.Mijn glimlach is niet direct het onderwerp op zich, maar vooral de "in de gloria" vibe van het interview met vader (voor de telegraaf, dus met fake hollands accent) en dochter en dan samen met de directrice naar "het gat" gaan zien
De juiste term hier lijkt mij 'incel' te zijn.Zo te lezen toch wel echt een ridder opt witte paard

Ik hoop dat het voor te lachen was.De juiste term hier lijkt mij 'incel' te zijn.
Da kan toch echt ni meer serieus zijn zo een mensen?![]()
Te veel lastige woordjes om allemaal te lezen hier, we are safe!Ik hoop dat het voor te lachen was.
Indien niet, God help ons en dit forum als die ooit een partner vindt van hetzelfde kaliber

Ook even gelezen, zowel mijn glimlach als ergernis en WTF moment van de dag.Bedankt voor de link. Leuk om lezen![]()
Mijn glimlach is niet direct het onderwerp op zich, maar vooral de "in de gloria" vibe van het interview met vader (voor de telegraaf, dus met fake hollands accent) en dochter en dan samen met de directrice naar "het gat" gaan zien
nice spot!!!
Ik mag morgen gaan tekenen, aan het weerbericht te zien zal dat dan wel in lange broek zijn.Gisteren gaan solliciteren in short, als ze mij daarvoor gaan tegenhouden, so be it.
Getwijfeld aan marcelleke maar zichtbaar okselhaar leek mij een no-go.
Is toch ook mijn glimlach van vandaag. Ik heb het nog nooit voor de Fransen in het algemeen gehad.Frankrijk. Sorry, ik weet het, onsportief van mij maar ik was toch vree aan het glimlachen.