Je glimlach van vandaag

Mijn glimlach is niet direct het onderwerp op zich, maar vooral de "in de gloria" vibe van het interview met vader (voor de telegraaf, dus met fake hollands accent) en dochter en dan samen met de directrice naar "het gat" gaan zien :laugh:

Jezusmina dit klinkt echt gedubd maar is het volgens mij niet, mijn hoofd is in de war :rofl:

Gloria en haar stem, die vader, die geluidseffecten, dat doorvragen. Sinds wanneer is De Telegraaf de betere versie van DIW?

Mijn glimlach is niet direct het onderwerp op zich, maar vooral de "in de gloria" vibe van het interview met vader (voor de telegraaf, dus met fake hollands accent) en dochter en dan samen met de directrice naar "het gat" gaan zien :laugh:

Wtf, ge staat toch niet in uw blote in een kleedkamer op school? Laten we ook even die 25 iphones vergeten in de kleedkamer.

Die maken zichzelf toch onsterfelijk belachelijk tijdens hun 15min of fame.

"nou, gloria ik heb het gezien, 't is inderdaad een gat"

:ROFLMAO:

aaaaaaah wat een gedoe om niets weer, pfoeh

Ik hoop dat het voor te lachen was.
Indien niet, God help ons en dit forum als die ooit een partner vindt van hetzelfde kaliber
Te veel lastige woordjes om allemaal te lezen hier, we are safe! 👌
En tuurlijk vindt die een partner van hetzelfde kaliber! Zo lang vt4 bestaat althans... 😇

:rofl: nice spot!!!
De toppertje zijn:
  • Het pareltje "nou sommigen zeggen een Gloria-hole, daar ik ook wel mee lachen zeg"
  • Dat die interviewer denkt dat hij een "hard-ass" politieke interviewer is die de "moeilijke" vragen moet stellen
  • Als ze vertrekken naar dat gat zegt de interviewer "kom, we gaan de glory hole zien" tegen de directrice
  • Effectief dat gat gaan bekijken :laugh:
Too ochtend :thumb:

Gisteren gaan solliciteren in short, als ze mij daarvoor gaan tegenhouden, so be it.

Getwijfeld aan marcelleke maar zichtbaar okselhaar leek mij een no-go.
Ik mag morgen gaan tekenen, aan het weerbericht te zien zal dat dan wel in lange broek zijn.

pogba.gif

Terug
Bovenaan