Agony
Well-known member
Zijn 2 laatste shows konden mij nauwelijks bekoren.Tickets kunnen bemachtigen voor try-outs van Alex Agnew. Was vorig jaar niet geluktKlein zaaltje minder dan 150 personen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn 2 laatste shows konden mij nauwelijks bekoren.Tickets kunnen bemachtigen voor try-outs van Alex Agnew. Was vorig jaar niet geluktKlein zaaltje minder dan 150 personen
Bij zijn laatste show bijna geen krimp gegeven. Vond het meer een vingertje wijzen naar show. I am getting old.Zijn 2 laatste shows konden mij nauwelijks bekoren.
Alex is getting oldBij zijn laatste show bijna geen krimp gegeven. Vond het meer een vingertje wijzen naar show. I am getting old.
Neemt zijn eigen te serieus en moet dan toch compenseren met kak en anaal verhalenIk zie gelijkenissen met het forum.Alex is getting oldNeemt zijn eigen te serieus en moet dan toch compenseren met kak en anaal verhalen
bij ons waren er geen meer, Alex was blijkbaar gepasseerd.Amai, de citroenen waren in reclame dit weekend zekers?![]()
Allez, de azijn was precies ook op, want er wordt bijgepistbij ons waren er geen meer, Alex was blijkbaar gepasseerd.

Ik ben zijn laatste (Be Carefull What You Wish For) ook live gaan kijken en die was inderdaad vrij zwak. Unfinished Business blijft wel zijn beste show.Zijn 2 laatste shows konden mij nauwelijks bekoren.
sure:De pieter-jan heeft het nog lang uitgehouden.Pierre Jean die gebanned is..
Ik dacht dat dit PieterJan94 was van 9lives, maar dan leek hij wel plots redelijk van stijl veranderd te zijn.De pieter-jan heeft het nog lang uitgehouden.
Ben vrij zeker dat hij het was.Ik dacht dat dit PieterJan94 was van 9lives, maar dan leek hij wel plots redelijk van stijl veranderd te zijn.
Ben vrij zeker dat hij het was.
He finally snapped.Geen idee welk trauma die heeft doorgemaakt, maar toch een serieuze metamorfose idd. Ofwel is het omdat ik zijn posts niet meer correct kan kaderen zonder de dwaze muil van Ned Flanders ernaast.

honden eten zelfs de strond van andere honden op, allez, ik zou dat nu niet direct als barometer gebruiken.@Tonerider en @Mulan. Ik heb compassie met jullie. Zelfs de hond op de achtergrond ziet dat het goed is
![]()
19u15 goed?@Tonerider en @Mulan. Ik heb compassie met jullie. Zelfs de hond op de achtergrond ziet dat het goed is
![]()
Ideaal voor de afwas. Binnen een kleine 10 minuutjes begin ik te eten. Dan nog een dessertje en dan zal het bijna kwart na zijn.19u15 goed?

My poor mans dinner (of poor mans taste)@Tonerider en @Mulan. Ik heb compassie met jullie. Zelfs de hond op de achtergrond ziet dat het goed is
![]()