Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, zoveel meee relaxed.ondanks de aanhoudende warmte (binnen), toch 10u kunnen slapen. feels good na wat nachten van maar 8u, zoveel meee relaxed.

Ik vier elke dag de totale vrijheid.Fijne vaderkesdag allemaal!![]()

Wie viert dat nu in Juni.Fijne vaderkesdag allemaal!![]()

Iedereen op de parking?Wie viert dat nu in Juni.![]()
www.nytimes.com/2021/06/10/world/americas/argentina-spain-racism-alberto-fernandez.amp.html“Mexicans emerged from Indigenous people, Brazilians emerged from the jungle but we Argentines arrived on boats. On boats from Europe,” Mr. Fernández said on Wednesday, during a televised appearance next to Spain’s prime minister, Pedro Sánchez, who was visiting Buenos Aires.
Heb je deze regel gelezenIk wil met die wel eens literatuur schrijven:
![]()
Ibe Rossel (22) wil klassieke literatuur weer hip maken. “Jane Austen leert je flirten”
Nog maar net 22 is ze, Ibe Rossel. Sinds haar tiende blogt ze, nu rondt ze haar studies literatuur af met een boekdeal. Een kind van Generation Z dat een boek publiceert? Jawel. En dan nog eentje dat klassieke literatuur weer hip wil maken. Met ‘Shakespeare kent me beter dan mijn lief’ bewijst...www.hln.be

Lezen. Ik keek gewoon naar de prentjes!Heb je deze regel gelezen
"van hem konden oppikken geen seks te hebben op de eerste date"
Je gaat dus echt wel literatuur moeten schrijven eerst![]()
Echt de ideale temperatuur, waar rijden met een luchte vest voor een aangename verkoeling zorgt, maar je bij stilstaan aan een rood licht nog niet direct begint te zweten.Helaas moto niet kunnen buiten halen vandaag, tzijn hier verbouwingen en hij staat onder zeil.
Maar wat een weer idden zoals ik zie/lees er van genoten
![]()
Those are the best days!Echt de ideale temperatuur, waar rijden met een luchte vest voor een aangename verkoeling zorgt, maar je bij stilstaan aan een rood licht nog niet direct begint te zweten.
Dat blijft TV geschiedenis
Dat was toch top toen![]()
(van mij was het het terras, van hem een hooizolder)Hier zit een pikant verhaal achter!van hem een hooizolder