Je glimlach van vandaag

ondanks de aanhoudende warmte (binnen), toch 10u kunnen slapen. feels good na wat nachten van maar 8u :) , zoveel meee relaxed.

Ietwat gerelateerde glimlach hier: al twee nachten op rij met een stuk in mijn voeten in een veel te warme kamer gaan pitten, een uur of zeven geslapen maar toch twee keer fris en monter wakker geworden. Ik kan het nog. :coolbrows:

Fun fact: als je aan iemand uit Latijns-Amerika vraagt welk land daar de algemene pispaal is, zal het antwoord vaak Argentina zijn. Over het algemeen vinden die zichzelf namelijk beter dan de rest, ook omdat ze een zeer blanke bevolking hebben wat vroeger uiteraard iets was om mee uit te pakken (nu wordt er ook al eens gedacht aan hoe dat is kunnen gebeuren).

De president van Argentinië heeft dit stereotype nog eens versterkt door tijdens het bezoek van de Spaanse premier het volgende te verklaren:
“Mexicans emerged from Indigenous people, Brazilians emerged from the jungle but we Argentines arrived on boats. On boats from Europe,” Mr. Fernández said on Wednesday, during a televised appearance next to Spain’s prime minister, Pedro Sánchez, who was visiting Buenos Aires.
www.nytimes.com/2021/06/10/world/americas/argentina-spain-racism-alberto-fernandez.amp.html

Ik wil met die wel eens literatuur schrijven:

Heb je deze regel gelezen
"van hem konden oppikken geen seks te hebben op de eerste date"
Je gaat dus echt wel literatuur moeten schrijven eerst 🤡

wat een zalig motorweer was het vandaag. Doorwaaivest aan en zalig cruisen (wel een aantal stukken gehad waar ik op automatische piloot reed. Dat is altijd verschieten als ge dan ineens weer 'bij bewustzijn' komt :unsure:)

Helaas moto niet kunnen buiten halen vandaag, tzijn hier verbouwingen en hij staat onder zeil.
Maar wat een weer idd :love: en zoals ik zie/lees er van genoten (y)

Helaas moto niet kunnen buiten halen vandaag, tzijn hier verbouwingen en hij staat onder zeil.
Maar wat een weer idd :love: en zoals ik zie/lees er van genoten (y)
Echt de ideale temperatuur, waar rijden met een luchte vest voor een aangename verkoeling zorgt, maar je bij stilstaan aan een rood licht nog niet direct begint te zweten.

Ben dus vandaag met een been door een tegel gezakt, gevolg is heel mijn dij is zijn vel kwijt en doet echt wel zeer. MAAR! Mijn echtgenoot heeft een litteken op zijn dij van…… door een tegel te zakken jaren terug! Vond dat wel grappig, dezelfde accidenten, hoe romantisch is da! :) (van mij was het het terras, van hem een hooizolder)

Ik ga met dit mooie weer wel eens op m'n vaste bankje in Heverlee bos studeren. Een tiental meter verder staat aan de rand van het bos een kruisteken / kapelletje waar mensen vaak verzamelen of uitrusten. Niet lang nadat ik mij had neergezet kwamen daar een man en vrouw, ik schat heel begin de 50, even pauzeren.

Had het idee dat ze op date waren. Die man enthousiast aan het vertellen en de vrouw op haar heupen gekanteld en het hoofd wat scheef houdend. En maar lachen met zijn moppen en wat aan zijn arm prullen enzo. 't was mooi om zien hoe mensen dan wel fysiek ouder worden maar zo'n zaken toch altijd hetzelfde blijven :)

Terug
Bovenaan