Ik heb nog 2 dagen om een plan te bedenken, I'll see what I can doMmm, dat is ook weer waar. Komaan @kay-gell, make it happen!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb nog 2 dagen om een plan te bedenken, I'll see what I can doMmm, dat is ook weer waar. Komaan @kay-gell, make it happen!

Bijna...Ik kan het artikel niet volledig lezen, maar ik veronderstel dat er ergens wel in zal staan: "Ciny, die Master of Arts in gender en diversiteit studeert...".
“Hoewel ik geen gender- of racisme-expert ben, weet ik van mijn studie psychologie hoe subtiele vormen van seksisme mensen onbewust beïnvloeden. Met ongelijkheid op de werkvloer en in salaris als gevolg.”
Wat had ge verwacht, dat die hun fishsticks gingen dippen in de tartaar?Stuk of 6 kauwen met 6 fishsticks in hun bek wegvliegen, potje tartaart ernaast hebben ze we laten liggen.
En nadien proper het plastiek afval in een vuilbak deponeren.Wat had ge verwacht, dat die hun fishsticks gingen dippen in de tartaar?
Volgende week in de ergernissenthread: sinds ik fishsticks in mijn hof heb gesmeten zitten hier elke dag 20 kauwen in mijn tuin te wachten op eten.
Wat had ge verwacht, dat die hun fishsticks gingen dippen in de tartaar?
En nadien proper het plastiek afval in een vuilbak deponeren.
Mijn glimlach, uw nickname in samenspraak met dit verhaal.Kauwen dat graag vis lusten, gisterenavond fishsticks gemaakt maar veel te veel.
De overschot deze morgend in de tuin gezwierd, binnen de 5 minuten alles op.
Stuk of 6 kauwen met 6 fishsticks in hun bek wegvliegen, potje tartaart ernaast hebben ze we laten liggen.

kip eet ge met appelmoes, of het moet kipfilet zijn, dan maakt het niet uit.Blij dat ik u kan laten lachen!
Vanavond staat er kip met boontjes op de menu, ik zal u morgen laten weten of het een even groot succes heeft gekend.
vrouwen en de weg vinden, het duurt toch altijd veel langer he.Mijn weg naar hier gevonden![]()
kip eet ge met appelmoes, of het moet kipfilet zijn, dan maakt het niet uit.
Algoed dat ik straks zelf friet eet want anders zou ik het al zonde vinden dat ge dat voor de vogels smijt.Het is idd kipfilet, gemarineerd met soyasaus en balsamico + boontjes met volledige stukken look in en kroketjes.
Gewoon gebraden kieken is idd met appelmoes!

Koe kunt ge daar nu overschot van hebben?!Het is idd kipfilet, gemarineerd met soyasaus en balsamico + boontjes met volledige stukken look in en kroketjes.
Gewoon gebraden kieken is idd met appelmoes!

Netjes leeggelikt ik de pmd-zak bedoel je?En nadien proper het plastiek afval in een vuilbak deponeren.
eeeeuuuuhNetjes leeggelikt ik

eeeeuuuuh![]()
Ze is master in de forensische en juridische psychologiehttps://www.hln.be/buitenland/indy-...-de-17de-eeuwse-klassenmaatschappij~af0e7f46/
Waar houden sommigen zich toch mee bezigBlij dat toch iemand zich met de grote problemen des aarde bezig houdt. Ik kan het artikel niet volledig lezen, maar ik veronderstel dat er ergens wel in zal staan: "Ciny, die Master of Arts in gender en diversiteit studeert...".![]()