Noscoped420
Well-known member
Redelijk afhankelijk waar je woont, ik ben 34 en het enige wat ik zie op myhealthviewer zijn tumbleweeds.Ik ben 32 jaar, dus het moet nu toch echt goed opschieten als mijn leeftijdscategorie ook al aan de beurt is.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Redelijk afhankelijk waar je woont, ik ben 34 en het enige wat ik zie op myhealthviewer zijn tumbleweeds.Ik ben 32 jaar, dus het moet nu toch echt goed opschieten als mijn leeftijdscategorie ook al aan de beurt is.
Redelijk afhankelijk waar je woont, ik ben 34 en het enige wat ik zie op myhealthviewer zijn tumbleweeds.

Denk dat je FC De Kapoenen van Eddy Lipstick bedoelt. Die staat/stond daar idd op.Yass queen
Huh? Ik heb dat volgens mij ooit is gezien opp*rnhub
![]()
En een Nederlandse versie (FC Victorie) een Franse gedubde versie en een Waalse versie (maar die vind ik zelf nergensBlijkbaar is er ooit een Portugese versie van FC De Kampioenen gemaakt. Wtf is dit.
) .
Hoeveel kost dat nu eigenlijk zo'n personal trainingssessie per uur?Mijn vriendin heeft beurtenkaartjes laten maken voor onze trainingen met onze house-design en een custom-stempelke
Voel mij zo nen echte nu.
Benieuwd of de opening van de gyms een impact gaat hebben voor ons. Voorlopig niet, het blijft nog altijd véél beter gaan dan verwacht en moeten maar uren toe voegen om aan de vraag te voldoen. Me like.
En nu ga ik nog wa met m'n stempelke spelen.
Gij zijt zo prioritair voor uw werk dat ze het zich niet kunnen veroorloven u een Klein Verlet te geven voor de vaccinatie, en dan nog eens een ziektedag als je met de bijwerkingen ligt te zieltogen in de zetel. Hence uw vaccin komt tijdens uw vakantie.2 maand geleden hebben ze mijndoor gegeven als prioritair van mijn werk.

We mogen gewoon tijdens onze uren gaan voor ons vaccin. Is ook doorgegeven want ik heb de mail in cc gekregen maar het is het stad die niks laat weten. Want mijn collegas die ook in cc stonden zijn zelfs al voor de 2de keer gevaccineerd.Gij zijt zo prioritair voor uw werk dat ze het zich niet kunnen veroorloven u een Klein Verlet te geven voor de vaccinatie, en dan nog eens een ziektedag als je met de bijwerkingen ligt te zieltogen in de zetel. Hence uw vaccin komt tijdens uw vakantie.![]()
Hoeveel kost dat nu eigenlijk zo'n personal trainingssessie per uur?

Eens mailen naar die vant stad dan? Zijn u vergeten?We mogen gewoon tijdens onze uren gaan voor ons vaccin. Is ook doorgegeven want ik heb de mail in cc gekregen maar het is het stad die niks laat weten. Want mijn collegas die ook in cc stonden zijn zelfs al voor de 2de keer gevaccineerd.
Ja ik ga eens bellen naar het nummer die op mijn vrouw haar brief staat.Eens mailen naar die vant stad dan? Zijn u vergeten?

Als kers op de taart vroeg die man of ik de zonsverduistering niet wou zijn door hun lasbril en zo heb ik die dan ook nog kunnen meepikken.
Fijn toch zo een goei mensen![]()