Je glimlach van vandaag

2 maand geleden hebben ze mijndoor gegeven als prioritair van mijn werk.. Nog altijd niks gehoord.. Mijn vrouw is 4 jaar jonger en heeft haar uitnodiging deze week gehad. Er klopt precies iets niet denk ik..

Net terug van de eerste keer badminton sinds midden oktober, zo content :love:

Derna ene gedronken op het terras buiten, ne mens zou bijna vergeten dat we met corona zitten. Heerlijk hoe relatief normaal alles weer begint aan te voelen.

Mijn vriendin heeft beurtenkaartjes laten maken voor onze trainingen met onze house-design en een custom-stempelke :cool:
Voel mij zo nen echte nu.

Benieuwd of de opening van de gyms een impact gaat hebben voor ons. Voorlopig niet, het blijft nog altijd véél beter gaan dan verwacht en moeten maar uren toe voegen om aan de vraag te voldoen. Me like.

En nu ga ik nog wa met m'n stempelke spelen.

Mijn vriendin heeft beurtenkaartjes laten maken voor onze trainingen met onze house-design en een custom-stempelke :cool:
Voel mij zo nen echte nu.

Benieuwd of de opening van de gyms een impact gaat hebben voor ons. Voorlopig niet, het blijft nog altijd véél beter gaan dan verwacht en moeten maar uren toe voegen om aan de vraag te voldoen. Me like.

En nu ga ik nog wa met m'n stempelke spelen.
Hoeveel kost dat nu eigenlijk zo'n personal trainingssessie per uur?

Vanaf volgende week openen ze de registraties voor 30-39 jarigen voor de vaccinaties hier in Ierland.
Eindelijk! Ben wel benieuwd hoe lang het gaat duren na registratie. :unsure:

2 maand geleden hebben ze mijndoor gegeven als prioritair van mijn werk.
Gij zijt zo prioritair voor uw werk dat ze het zich niet kunnen veroorloven u een Klein Verlet te geven voor de vaccinatie, en dan nog eens een ziektedag als je met de bijwerkingen ligt te zieltogen in de zetel. Hence uw vaccin komt tijdens uw vakantie. :unsure:

Gij zijt zo prioritair voor uw werk dat ze het zich niet kunnen veroorloven u een Klein Verlet te geven voor de vaccinatie, en dan nog eens een ziektedag als je met de bijwerkingen ligt te zieltogen in de zetel. Hence uw vaccin komt tijdens uw vakantie. :unsure:
We mogen gewoon tijdens onze uren gaan voor ons vaccin. Is ook doorgegeven want ik heb de mail in cc gekregen maar het is het stad die niks laat weten. Want mijn collegas die ook in cc stonden zijn zelfs al voor de 2de keer gevaccineerd.

Hoeveel kost dat nu eigenlijk zo'n personal trainingssessie per uur?

Ik doe eigenlijk heel weinig one-on-one PT sessies, dat is al snel 50 euro per uur en duur voor veel mensen.
Dus doe groepjes van max 6 man met een paar uur uitschieters van 10. Dat zijn sommige ladies-only lessen die samen een leuk groepke vormen en zich dan ook goed amuseren.

Dat is dan 12 euro per persoon, dus de drempel is veel lager. En de manier waarop ik dan les geef en dat de groep niet te groot is zorgt ervoor dat ze dan toch ne redelijk persoonlijke aanpak hebben aan 1/4de van de prijs en ik hou er meer aan over + kan meer uren les geven.
Ik vond da slim gezien van mijn eigen :unsure:

Ik heb net beginnende rugpijn kunnen oplossen met wat stretches die ik enkele weken terug bij de kinesist geleerd heb. Ik doe sowieso elke dag wat basic stretches voor en na de werkdag, want een hele dag zitten is gewoon echt slecht. Nu ik serieus pijn begon te krijgen heb ik even de meest extreme variant uitgeprobeerd. Op 5 minuten tijd ben ik gegaan van scherpe stekende pijn bij elke ademhaling naar een rug die bijna volledig los is. Echt een heerlijk gevoel. 😍

We mogen gewoon tijdens onze uren gaan voor ons vaccin. Is ook doorgegeven want ik heb de mail in cc gekregen maar het is het stad die niks laat weten. Want mijn collegas die ook in cc stonden zijn zelfs al voor de 2de keer gevaccineerd.
Eens mailen naar die vant stad dan? Zijn u vergeten?

Net ff op kantoor.
Komt er iemand binnen om te vragen van we de blauwe zafira was omdat die naar achter aan het bollen was.

Was dus van mijn collega die er al vanaf half 8 stond.

Die man was met nog wat werkvolk in de blok aan het werk en zaten net te pauzeren op de parking vooraan toen ze de auto zagen weg bollen. Zijn daar dan achter gesprongen en hebben een blokje gezet en ons dan komen verwittigen.

Als kers op de taart vroeg die man of ik de zonsverduistering niet wou zijn door hun lasbril en zo heb ik die dan ook nog kunnen meepikken.
Fijn toch zo een goei mensen :)

Terug
Bovenaan