Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoer!
Feftig euro is feftig euro hey!Hoer!
Echt verschrikkelijk is dat. Mijn thuisbureau is op de derde verdieping van een oud-herenhuis zonder intercom. Elke keer de bel gaat, bega ik ongelukken op de trap.Pakje werd afgeleverd door Bpost.
Hij belt aan en ik ga onmiddellijk naar de inkomhal(ik woon op het gelijkvloers). Ik kom daartoe en ik zie mijn pakje op de brievenbus en hij al met 1 voet in zijn bestelwagen. Je moet dus echt KEISNEL reageren als ze bellen, speedy gonzales style.
Glimlach omdat mijn pakje is toegekomen
Klopt, ik loop zelfs nu in m'n appartement en ben nog te laat, vanuit 3de verdieping heb je geen schijn van kans.. Omdat ze supersnel zijn heb ik via deze site een voorkeur gegeven om het in de inkomhal te droppen https://track.bpost.be/preferences/?language=nlEcht verschrikkelijk is dat. Mijn thuisbureau is op de derde verdieping van een oud-herenhuis zonder intercom. Elke keer de bel gaat, bega ik ongelukken op de trap.
Klopt. Hier mogen ze het bij de buren deponeren. We komen daar wel vrij goed mee overeen en ondertussen zijn we zelf al een semi-postpunt voor hen. Dringend eens denken aan stallingskosten.Klopt, ik loop zelfs nu in m'n appartement en ben nog te laat, vanuit 3de verdieping heb je geen schijn van kans.. Omdat ze supersnel zijn heb ik via deze site een voorkeur gegeven om het in de inkomhal te droppen https://track.bpost.be/preferences/?language=nl
Ik vrees dat ze hierdoor nog meer geneigd zijn om te bellen en onmiddellijk te vertrekken. Maarja liever zo dan nog een dag later m'n pakket ophalen in hun kantoor of zo.

Het kan erger... mijne vroegere huisbaas wou geen afwasmachines meer in zijn huizen steken. Hij had ooit een orthodoxe Jood als huurder, en die had zijne friet pot met vet in het machien gezet...Vrouwtje had Dreft in de vaatwas gedaan. Waarom, weet ik niet maar soit. Vaatwas foutcodes, dus Bibi kon het er weer allemaal uithalen om te fixen.
Anyway, 100 e. Verdiend aangezien ik geen technieker moest laten komen. Vrouwtje happy, vaatwas werkt ook weer
Ze moeten ook maar niet vetoplossend op die tablets zetten.Het kan erger... mijne vroegere huisbaas wou geen afwasmachines meer in zijn huizen steken. Hij had ooit een orthodoxe Jood als huurder, en die had zijne friet pot met vet in het machien gezet...
Het kan erger... mijne vroegere huisbaas wou geen afwasmachines meer in zijn huizen steken. Hij had ooit een orthodoxe Jood als huurder, en die had zijne friet pot met vet in het machien gezet...
Beter dan in de airfryer...Ik zie het probleem niet? Ik bak mijn frieten en zeker mijne steak altijd in het afwasmachien.
@Tonerider !!!Beter dan in de airfryer...
edit; blijkbaar kan het wel:
Spiced Rum...oo baby
IndeedSpiced Rum...oo baby

Le speedVorige week dinsdag Steam rma procedure in gang gezet voor men Valve Index. Vandaag al een(vermoedelijk nieuw?) vervangmodel gekregen. Ik moet mijn "defecte" kit nog terugsturen![]()