Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je drinkt het uit (het formaat van) een emmer?ne rum-cola aan het drinken en ik heb moeite met op de juiste knopkes/threads te drukken nu
nee, 1 glas, ik weet niet waarom ik er zoveel last van heb... Maar ga me sebiet toch nog ne tweede pakken hoor.Je drinkt het uit (het formaat van) een emmer?
Idd, verifiëren of er een verband is!nee, 1 glas, ik weet niet waarom ik er zoveel last van heb... Maar ga me sebiet toch nog ne tweede pakken hoor.

Het is maar 1 data punt, maar ik heb soms ook dergelijke symptomen en da’s zonder airfryer food.tzal wel zijn. misschien is het gewoon een bijwerking van te veel airfryer food.
wut?Sean Dhondt die zegt dat de mama van Grace apetrots is..
BLM gaat weer in actie schieten..
Grace van the voice.. Een Afrikaanse.
mag die dan niet apetrots zijn?
Graag de apostrof gebruiken en niet een accent grave, danku!Go home, you`re drunk
Go drunk, you`re home
amaai, wtf is dees:Voor de liefhebbers van True crime ed.
Absolute aanrader deze channel
Het goed kunnen uitleggen en overtuigend kunnen liegen hé, dat helpt.amaai, wtf is dees:
Het is zo duidelijk da die het gedaan heeft en toch nog onschuldig gevonden. Da er zo'n mensen kunnen bestaan...

amaai, wtf is dees:
Het is zo duidelijk da die het gedaan heeft en toch nog onschuldig gevonden. Da er zo'n mensen kunnen bestaan...