Bernie.be
Well-known member
Ik zou geen sigaret aansteken als ik van u wasVoorlopig bleef het nog beperkt tot (toxisch) gas!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou geen sigaret aansteken als ik van u wasVoorlopig bleef het nog beperkt tot (toxisch) gas!
Ze zegt toch net dat het gedaan moet zijn met dat flirten in de algemene topics.Het gezag van @coldplayke is bij deze mijn glimlach.
Het sarcasme was subtiel maar aanwezig denk ik. Allé dat is toch meestal mijn ervaring met @NahrtentZe zegt toch net dat het gedaan moet zijn met dat flirten in de algemene topics.

Gelieve hier niet met mij te flirten, daar is Zwam voor.Het sarcasme was subtiel maar aanwezig denk ik. Allé dat is toch meestal mijn ervaring met @Nahrtent![]()
Ik denk dat hij gewoon een "a" te weinig heeft getypt?Het sarcasme was subtiel maar aanwezig denk ik. Allé dat is toch meestal mijn ervaring met @Nahrtent![]()

25 minuten? dat kan sneller in de airfryerAhahahaaaa
![]()
Kun je stoppen met vloeken?25 minuten? dat kan sneller in de airfryer
zegt de man die vieze namen zit te posten...Kun je stoppen met vloeken?

Veel viezer dan wat je uit die machine haalt gaat het toch niet worden hoor..zegt de man die vieze namen zit te posten...![]()
Nog even en we kunnen dit forum herdopen tot; beyond tinderGelieve hier niet met mij te flirten, daar is Zwam voor.
wel opsplitsen he: Algemene discussie wordt BeyondTinder en Pol&Actua: BeyondToogpraatNog even en we kunnen dit forum herdopen tot; beyond tinder
Gezien dat gullie allemaal met dezelfde aan het flirten zijt zal het eerder BeyondGangbang worden vrees ik. Of BeyondGrinder, voor de liefhebbers.Nog even en we kunnen dit forum herdopen tot; beyond tinder
Toch nie voor moeten betalen hé?Gezien dat gullie allemaal met dezelfde aan het flirten zijt zal het eerder BeyondGangbang worden vrees ik. Of BeyondGrinder, voor de liefhebbers.
OT: Zonet 1,5u deep tissue massage mogen ontvangen, 60 kilo thaise vrouw dat over uwe rug en hamstrings loopt is niet min. Ik ben helemaal afgebroken, maar zeer relax nu.
in4 happy ending comments

![]()
Nachtelijke dieven slopen condoomautomaat en stelen inhoud
Aan een apotheek in Oudenaarde is in de nacht van vrijdag op zaterdag een opmerkelijke diefstal gepleegd: met een slijpschijf haalden de daders een condoomautomaat van een paal en maakten ze het toestel ook open. De buit: 60 condooms.www.hln.be
![]()
![]()
![]()