Je glimlach van vandaag

Straks date-night met de vrouw, eerste keer in langer dan ik mij kan herinneren.
Van ons oorspronkelijk plan om dat toch maandelijks of max tweemaandelijks te doen is de afgelopen jaren weinig overgebleven

Zoals van die zelf-reinigende toiletten, maar dan een zelf-opmakend bed, eentje dat de oude lakens van zich af in de wasmand kan kieperen en automatisch nieuwe lakens kan opleggen. Het enige dat je moet doen is een soort laadbak onder het bed van lakens en kussens voorzien. Daar zou ik best wel wat spaarcenten voor over hebben.

@Tonerider: print dat eens in 3D, danku.
@Mulan weigert van foto`s op te sturen, dus ik heb geen vb voor een automatische beddenopmaakster

ik kan altijd zien waar ik verbeteringen kan aanbrengen he. Maar ik heb wel een start nodig. Dus pics please
OBS-anti-apex-Ghosts-Sheets-SHDJH88884.jpg

ik moet het machine maken dat de lakens manipuleert, dan zit er nog geen laken op he. Ge koopt u ook geen croque monsieur machine met de kaas en het brood al in he.
Maar ik ben geen machine en ook geen actrice die zich vol enthousiasme op imaginaire lakens kan storten 🤪

Daarstraks gaan lopen en onderweg toch enkele volle terrasjes gezien (voor zover ik zie wel binnen de corona maatregelen). Maakte mij spontaan vrolijk :)

Terug
Bovenaan