Je glimlach van vandaag

als klein madammeke: hoe doet gij dat eigenlijk? smijt ge de hoes over u terwijl ge recht staat en raapt dan het dekbed op en heft uw armen op zodat het dekbed mooi tot in de hoekjes komt?
Techniek is ietsje anders maar ik kruip er inderdaad in 😂

Dit is de techniek, alleen kruip ik er idd in om goed aan de hoekjes te kunnen!

En ik heb geen relatie met Wannez, maar blijkbaar mag ik wel tot ginder gaan om ZIJN bed op te gaan maken 🤔🤔🤔
Wel de ideale relatie toch. Kwestie van uw vrouwelijke taken wat te kunnen trainen voor de toekomst.

/end bekrompen uitspraken.

Ik heb mijn bed opgemaakt! 💪💪💪

Dit is de techniek, alleen kruip ik er idd in om goed aan de hoekjes te kunnen!

En ik heb geen relatie met Wannez, maar blijkbaar mag ik wel tot ginder gaan om ZIJN bed op te gaan maken 🤔🤔🤔
Ik doe dat binnenstebuiten, kruip erin, neem de hoeken vast, hou die vast terwijl ik de hoeken van het deken vasthoud. En dan zwieperen. Werkt altijd

Ik doe dat binnenstebuiten, kruip erin, neem de hoeken vast, hou die vast terwijl ik de hoeken van het deken vasthoud. En dan zwieperen. Werkt altijd
Yes, zo doe ik het ook! 💪
Maar ik kruip er wel weer uit eens ik de 4 hoeken vast heb, voor ik begin te zwieperen (mooi woord!)

Meh,

Ik ga op mijn bed staan, ik pak 1 hoek, ik zet die in de juiste hoek aan de binnenzijde. Ik pak de andere hoek en zet die op de andere hoek aan de binnenzijde. Ik leg die mooi neer. Ik pak dan beide hoeken aan de buitenzijde vast en schud die dan totdat dat volledig gelijk ligt. Dan duw ik dieje flap onder het bed.

De luie versie is :

Ik pak het dekbedovertrek. Ik leg dat op mijn bed. Ik pak het dekbed, en ik leg dat over het dekbedovertrek.
De laatste tijd wint de luie versie.

De versie van mijn grootmoeder :
Die doet versie 1 maar zonder die capriolen en veel trager. Die neemt haar naald en draad en die naait dat dan vast zodanig dat die zeker niet kan loskomen.

Ikke vertik het om die versie te doen...

Die luie versie gebruik ik doorgaans ook van mei tot september "want dan kan je makkelijk de dons wegdoen als het te warm wordt" 😏
Maar nu is het nog te koud om te doen alsof dat de echte reden is 😥

Terug
Bovenaan