Tonerider
Well-known member
als klein madammeke: hoe doet gij dat eigenlijk? smijt ge de hoes over u terwijl ge recht staat en raapt dan het dekbed op en heft uw armen op zodat het dekbed mooi tot in de hoekjes komt?Ik heb mijn bed opgemaakt!![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als klein madammeke: hoe doet gij dat eigenlijk? smijt ge de hoes over u terwijl ge recht staat en raapt dan het dekbed op en heft uw armen op zodat het dekbed mooi tot in de hoekjes komt?Ik heb mijn bed opgemaakt!![]()
Techniek is ietsje anders maar ik kruip er inderdaad inals klein madammeke: hoe doet gij dat eigenlijk? smijt ge de hoes over u terwijl ge recht staat en raapt dan het dekbed op en heft uw armen op zodat het dekbed mooi tot in de hoekjes komt?

do share, ge moogt ook een instructiefilmke maken waarbij ge het voordoet.Techniek is ietsje anders maar ik kruip er inderdaad in![]()
Met dat filmen heb ik geen probleem, met het sharen daarentegendo share, ge moogt ook een instructiefilmke maken waarbij ge het voordoet.

Je mag eens in de leer komen

Voor educatieve doeleinden hè.Dit is de techniek, alleen kruip ik er idd in om goed aan de hoekjes te kunnen!
En ik heb geen relatie met Wannez, maar blijkbaar mag ik wel tot ginder gaan om ZIJN bed op te gaan maken![]()
Wel de ideale relatie toch. Kwestie van uw vrouwelijke taken wat te kunnen trainen voor de toekomst.Dit is de techniek, alleen kruip ik er idd in om goed aan de hoekjes te kunnen!
En ik heb geen relatie met Wannez, maar blijkbaar mag ik wel tot ginder gaan om ZIJN bed op te gaan maken![]()
FTFYJe mag eens indehet leer komen![]()
ik had u knapper en jonger verwachtDit is de techniek, alleen kruip ik er idd in om goed aan de hoekjes te kunnen!
Ik heb mijn bed opgemaakt!![]()
Ik doe dat binnenstebuiten, kruip erin, neem de hoeken vast, hou die vast terwijl ik de hoeken van het deken vasthoud. En dan zwieperen. Werkt altijdDit is de techniek, alleen kruip ik er idd in om goed aan de hoekjes te kunnen!
FTFY
ik had u knapper en jonger verwacht

Ik ben vooral kleiner en met kortere armpjes![]()
Yes, zo doe ik het ook!Ik doe dat binnenstebuiten, kruip erin, neem de hoeken vast, hou die vast terwijl ik de hoeken van het deken vasthoud. En dan zwieperen. Werkt altijd