Je glimlach van vandaag

Ik vind het wel een gemiste kans dat ze niet in Ranst gaan zoeken zijn of ie daar zit te zoeken naar Marc Van

Vandaag eindelijk de nieuwe kids ID’s gaan afhalen in het gemeentehuis.🥳 Ze lagen klaar van februari en ondertussen laatste herinneringsbrief gehad 🤭

Als we ooit in een salsapandemie terechtkomen, zal ik luisteren naar wat jij te vertellen hebt, maar op dit moment geef ik geen flying fuck om wat jij uitkraamt, en Nederland zou dat het best ook niet doen’.

Marc Van Ranst, tegen Nederlandse coronascepticus Willem Engel (een dansleraar) op twitter

:cool:

Laatst bewerkt:
Ook dan is hij nog steeds een kenner! :D

Ik heb hier net twee uur ofzo kampioenenstickers in een stickerboek geplakt, niet voor een jonger neefje of nichtje ofzo neenee puur voor mezelf, and I loved it :love: .

K mis er wel nog zes van de 80 :( .

Volledig :love: .

Na 1 jaar thuis te zitten als Technisch Werkloze, dikke schrik gehad om serieus te moeten bijbetalen bij mijn belastingen. Uiteindelijk was diej schrik niet nodig. Trek zelfs meer belastingen terug dan vorig jaar 🥳.

Dieje Jurgen is goud waard :laugh:

3-CAD88-BF-63-E0-4-D6-F-B854-FDC2-E0-D981-E1.jpg

Ik heb hier ook nog een herinnering liggen om die op te halen...

Moeten de kinderen daar bij aanwezig zijn? Bij de aanvraag alvast wel, maar bij afhalen?

Terug
Bovenaan