Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat de overheid het kids ID’s noemt, is niet mijn verdienste. De smileys is dan weer wel helemaal mijn werkHet gebruik van kids en die emoji's zou bestraft moeten worden met een perm ban.

En als we toch bezig zijn met bans voeg dan ook maar het gepeupel erbij dat “vleesjes” zegt tegen frituursnacks of BBQ.Het gebruik van kids en die emoji's zou bestraft moeten worden met een perm ban.
Of 'de prik', 'eerste prik', 'tweede prik'.En als we toch bezig zijn met bans voeg dan ook maar het gepeupel erbij dat “vleesjes” zegt tegen frituursnacks of BBQ.
Als we ooit in een salsapandemie terechtkomen, zal ik luisteren naar wat jij te vertellen hebt, maar op dit moment geef ik geen flying fuck om wat jij uitkraamt, en Nederland zou dat het best ook niet doen’.

Oooeh thanks voor de reminder. Net ook 2 tickets gekocht, helaas de zitplaatsen en golden circle al uitverkocht, maar tochTickets kunnen kopen voor Rammstein volgend jaar![]()

Ook dan is hij nog steeds een kenner!
Ik heb hier net twee uur ofzo kampioenenstickers in een stickerboek geplakt, niet voor een jonger neefje of nichtje ofzo neenee puur voor mezelf, and I loved it.
K mis er wel nog zes van de 80.
.Eerste keer volgespoten, tweede keer volgespotenOf 'de prik', 'eerste prik', 'tweede prik'.
Precies constant in kindertaal bezig.
Dat is de grote reden dat Jürgen Conings het afgebold is. Die kon het gewoon niet aanzien dat Club kampioen ging spelen op het veld van zijn geliefd RSCA.Club kampioen !!!
Die van ons kindjes zijn al 3 jaar vervallen...Vandaag eindelijk de nieuwe kids ID’s gaan afhalen in het gemeentehuis.Ze lagen klaar van februari en ondertussen laatste herinneringsbrief gehad
![]()