Je glimlach van vandaag

Hier ist Raan Asia dicht bij Brugge, net eens snel gekeken en die zijn gewoon ook open op zondag.. TIL, TIL damn

Maar iedereen weet toch dat disneyfilms niet echt zijn en geen invloed hebben op kleine jongens/meisjes hun idee over de wereld en zichzelf?
Niet echt zijn? Voor iemand met zo'n nick vind ik die uitspraak op het randje van heiligschennend.

Straks zeg je nog dat ik helemaal geen lange neus krijg als ik zou liegen.

Das open op zondag?
De Carrefour Market in Berlaar (Die winkels worden door Carrefour uitbesteed aan zelfstandigen hé), is ook open op zondag. Tot 20u zelfs. Despite popular belief, er zijn hier en daar weldegelijk winkels open op zondag. :tongue:

Maar iedereen weet toch dat disneyfilms niet echt zijn en geen invloed hebben op kleine jongens/meisjes hun idee over de wereld en zichzelf?
Mijn dochter kan geen enkele disneyfilm uitkijken zonder een potje huilen omdat er iets erg gebeurd is. Zelfs al weet ze dat het niet echt is.

Search by social media.

Zou eigenlijk eerder een Wtf momenten topic zijn, maar this Will do

Net gaan lopen. Het weer viel nog kei goed mee. Twee dagen geleden was ik nog doorweekt 😅

Gaan fietsen deze morgen. Het viel kei goed mee.. NOT! Aja en die kousen waren wit..
dsruj0r.jpg

Terug
Bovenaan