Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar iedereen weet toch dat disneyfilms niet echt zijn en geen invloed hebben op kleine jongens/meisjes hun idee over de wereld en zichzelf?Helemaal mee eens, maar wat verwacht je als je bent opgegroeid met
Niet echt zijn? Voor iemand met zo'n nick vind ik die uitspraak op het randje van heiligschennend.Maar iedereen weet toch dat disneyfilms niet echt zijn en geen invloed hebben op kleine jongens/meisjes hun idee over de wereld en zichzelf?
De Carrefour Market in Berlaar (Die winkels worden door Carrefour uitbesteed aan zelfstandigen hé), is ook open op zondag. Tot 20u zelfs. Despite popular belief, er zijn hier en daar weldegelijk winkels open op zondag.Das open op zondag?

Mijn dochter kan geen enkele disneyfilm uitkijken zonder een potje huilen omdat er iets erg gebeurd is. Zelfs al weet ze dat het niet echt is.Maar iedereen weet toch dat disneyfilms niet echt zijn en geen invloed hebben op kleine jongens/meisjes hun idee over de wereld en zichzelf?
Moet jij geen Vikingschip bouwen?Niet echt zijn? Voor iemand met zo'n nick vind ik die uitspraak op het randje van heiligschennend.
Straks zeg je nog dat ik helemaal geen lange neus krijg als ik zou liegen.
Het is zondag voor iedereen, hè.Moet jij geen Vikingschip bouwen?

Net gaan lopen. Het weer viel nog kei goed mee. Twee dagen geleden was ik nog doorweekt![]()
Dat komt wel weer goed.Gaan fietsen deze morgen. Het viel kei goed mee.. NOT! Aja en die kousen waren wit..
Mijn haar zelf valt goed mee enkel aan de zijkanten lichtjes. Maar mijn baard is rap gegaan het laatste jaar. Die is normaal ook korter dan valt het ook niet zo op@straight_six Amai. Gij hebt ook al serieus grijze pluimen zie ik
. Ik kan er van meesprekenMijn haar zelf valt goed mee enkel aan de zijkanten lichtjes. Maar mijn baard is rap gegaan het laatste jaar. Die is normaal ook korter dan valt het ook niet zo op.
Een vrouw en 2 kinderen laat zijn sporen na.

Maar ik ben wel 1m90.Ik kan er van meespreken![]()

Das van al da vleesMaar ik ben wel 1m90.![]()