Mulan
Well-known member
En dat kreeg jij dan wél in jouw mond?Eeeuh, ik heb net ballekes in tomatensaus gegeten van de budgetslager![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dat kreeg jij dan wél in jouw mond?Eeeuh, ik heb net ballekes in tomatensaus gegeten van de budgetslager![]()

Ik krijg veel in mijne mond als ik wilEn dat kreeg jij dan wél in jouw mond?![]()

@Dr. Sheldon Cooper aan kassa 4 gevraagd!Ik krijg veel in mijne mond als ik wil![]()
@Dr. Sheldon Cooper aan kassa 4 gevraagd!
. Dank u, maar ik heb toch liever mossel natuurReverse sear is echt zalig, maar het mag stil aan tijd goed weer worden.Ik ga volgende week nog es een tomahawk reverse searen. Dat gaat smaken
![]()
Je gaat niet veel chance hebben, want het is een mosselpot.. Dank u, maar ik heb toch liever mossel natuur
Hoe dieren en mensen met elkaar respectvol kunnen omgaan.Buy a cocksleeve?Ludo, de haan des huizes, is een beetje depri.
Hij heeft een toom van drie hennen die hij normaliter van 's morgensvroeg tot 's avonds laat continu bespringt
Op dit ogenblik zijn die hennen aan 't broeden, en zit hij helemaal alleen buiten, zonder verzetje...![]()

wait, wut? die ligt er toch vlak naast?Ok het vlees is misschien wel goed maar ...
Hoe dieren en mensen met elkaar respectvol kunnen omgaan.
(En ja er wordt ook gewezen op het gevaar van beren te voederen. Dit mag je alleen doen als het niet anders kan/in noodsituaties).
Het beste is natuurlijk van de beren met rust te laten)
Ja inderdaad. Zomaar voeden omdat het kan, is not done. Je kan een beer misschien wel voeden uit absolute noodzaak, als deze gewond is (echter liever niet), MAAR dan kan je ook beter meteen de dierenbescherming bellen zodat ze die beer kunnen helpen zodat dit niet (langer) nodig is hé. Hopelijk is dat hier ook gebeurd.Allez binnenkort kunnen ze er dan zo'n artikel over schrijven:
A friendly black bear was euthanized after it came to love people who fed it and took selfies
Op 10 seconden googlen, kan je zo 50 artikels vinden. Zeker mensen die in berengebied wonen zouden beter moeten weten.
Helemaal mee eens, maar wat verwacht je als je bent opgegroeid metAllez binnenkort kunnen ze er dan zo'n artikel over schrijven:
A friendly black bear was euthanized after it came to love people who fed it and took selfies
Op 10 seconden googlen, kan je zo 50 artikels vinden. Zeker mensen die in berengebied wonen zouden beter moeten weten.
idd, het domste dat je kan doen is gevaarlijke dieren vertrouwd maken aan het feit dat mensen gelijk staan met bron van voedsel.Allez binnenkort kunnen ze er dan zo'n artikel over schrijven:
Das open op zondag?Juist de aziatische buurtwinkel gaan leegkopen. We gaan weer kunnen koken![]()
Yep yep. Zalig winkelke. Gemrin in Aalst centrum.Das open op zondag?