Tonerider
Well-known member
Zelfs daar weten ze dat je vlees moet bakken..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelfs daar weten ze dat je vlees moet bakken..
Ik eet altijd die chicken strips als extraatje. Ma dan ben ik echt wel volEn chili cheese nuggets als dessert.
Ik heb nooit gesnapt hoe dat moet hier. Werkt da wel op een iphone?Waarom kan ik geen afbeeldingen meer posten?
Omdat je niet meer weet hoe?Waarom kan ik geen afbeeldingen meer posten?
damn, ik wou dat ik `ge bakt er niets van` grap nog een beetje achter de hand had gehouden.Waarom kan ik geen afbeeldingen meer posten?
Ik kan niet meer klikken op het afbeeldingen icoontje.. Het is grijs?Omdat je niet meer weet hoe?
Tuurlijk niet maar roofdieren versnijden hun vlees natuurlijk ook niet eerst als ne ribeye, tbone, porterhouse, entrecote, filet mignon, ....En roofdieren bakken hun vlees dan ook?
Op die 3 puntjes naast die pijl klikkenIk kan niet meer klikken op het afbeeldingen icoontje.. Het is grijs?
Op die 3 puntjes naast die pijl klikken
En op de [ ] knop drukken en dan wordt dat terug wit
Ik wil het ook graag weten, maar ik heb het nooit gekunnenIk kan niet meer klikken op het afbeeldingen icoontje.. Het is grijs?

Jij hebt dan weer andere talentenIk wil het ook graag weten, maar ik heb het noot gekunnen![]()

Jij hebt dan weer andere talenten![]()
Zoals kip bakken in de airfryer! 

can't wait!