Je glimlach van vandaag

Als ge in de file staat is het natuurlijk minder leuk, maar toch... Chocomelk. :laugh: Om de één of andere reden maakt dat het zo grappig.

Als ge in de file staat is het natuurlijk minder leuk, maar toch... Chocomelk. :laugh: Om de één of andere reden maakt dat het zo grappig.
Ook het feit dat er een minderjarige tegengeknald is maakt het dubbel hilarisch :lol:

De bestuurder was naar het schijnt helemaal van zijn melk.

Ook het feit dat er een minderjarige tegengeknald is maakt het dubbel hilarisch :laugh:

Lijkt ook typisch zo'n scène uit de nieuwste Kampioenenfilm; Markske die met zijn Bolleke aan het rijden is op de autostrade, afgeleid raakt en dan los op die camion met chocomelk knalt. Ik zie het Jan Verheyen zo doen. :unsure:

klopt toch iets niet mee denk ik...

wel al blij dat ik morgen en later op de dag iets grappigs ga schrijven. :lol:

BiX1t5L.jpg

Ik snap niet hoe warme chocomelk wordt vervoerd met een camion. Naar waar????
Als je in een fabriek chocomelk maakt, neem ik aan dat die daar ter plaatse ook verpakt wordt..

Als je in een fabriek chocomelk maakt, neem ik aan dat die daar ter plaatse ook verpakt wordt..
Maken van een product en verpakken gebeurt niet altijd in dezelfde fabriek.

Als voorbeeld neem ik een brouwerij: niet alle brouwerijen hebben een eigen bottelarij en dan nog is deze zelden op dezelfde locatie.
Dus: alles de tankwagen in en op weg naar de bottalarij/op weg naar de verpakkingsfabriek!

Op de Antwerpse ring is vrijdagochtend een ongeval gebeurd ter hoogte van Antwerpen-Zuid met een tankwagen geladen met warme chocolade. Daardoor zijn momenteel drie van de vier rijstroken versperd, en is het richting Nederland al twee uur aanschuiven

Miljaarde, ik kom bijna niet meer bij.
Twee spam mails met als verzendadres bananarepublicfactory.com
Jezus :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

@Coolguy, nu doet ge mij denken aan die aflevering van De Backeljau's - Miss Muchtbal.
Sabrina ging met haar prijzengeld de wagen van Vader omtoveren tot ne cabrio.

:rofl: :rofl: :rofl:
Nog niet zo slecht bedacht eigenlijk :unsure:

Anderzijds: vals rijbewijs, high en dan zo de aandacht trekken is dan weer minder slim :laugh:

Voor de pralinefabrieken en chocoladefabrieken wordt warme (koud is dat gewoon ne grote blok chocola) chocola geleverd.

Tijdens het scrollen door men yt favorites voor muziekvideo's dit goud nog eens tegengekomen. Kan niet geloven dat dit 14 jaar later nog online staat.

Terug
Bovenaan