Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Grapjas. Pintjes, water en hollanders in 1 zin gebruiken. Die mop kennen we al lang hoor.Als er iets is dat we kunnen leren van die Hollanders is het wel gratis water op restaurant/cafe. Gisteren op cafe pintjes + water besteld, maar water was gratis. Nu aan het brunchen, bestel koffie en water. Water is gratis. Merciiiii
En gratis!Grapjas. Pintjes, water en hollanders in 1 zin gebruiken. Die mop kennen we al lang hoor.
Ik zie dit jaar eerlijk gezegd maar weinig vlinders ten opzichte van andere jaren.Een grote kolibrievlinder.
Totaal niet schuw.
Tot nu toe sporadisch eens kleintjes gezien.
Oh toevallig vandaag ook eentje op bezoek op onze vlinderstruik! Vliegt er al heel de dag vrolijk rond. Fijn om te zien.Een grote kolibrievlinder.
Totaal niet schuw.
Tot nu toe sporadisch eens kleintjes gezien.
Idd. En geen wespen ook.Ik zie dit jaar eerlijk gezegd maar weinig vlinders ten opzichte van andere jaren.
Dat laatste heeft ook nog met andere factoren te maken. Daar zijn al studies over geweest. Meer auto's, dus minder insecten per auto onder andere, maar vooral de aerodynamica die veel beter is. Veel insecten die plat vliegen op een oude auto, worden gewoon over een nieuwe gezogen.Idd. En geen wespen ook.
Het is erg slecht gesteld met onze vliegende insecten… Rij maar eens ‘s avonds met de auto. Jaren geleden hing uw voorruit en grille dan vol beestjes. Nu amper.
Ah dat wist ik niet. Klinkt idd ook aannemelijk.Dat laatste heeft ook nog met andere factoren te maken. Daar zijn al studies over geweest. Meer auto's, dus minder insecten per auto onder andere, maar vooral de aerodynamica die veel beter is. Veel insecten die plat vliegen op een oude auto, worden gewoon over een nieuwe gezogen.
Net de rups gezien van een Teunisbloempijlstaart.Oh toevallig vandaag ook eentje op bezoek op onze vlinderstruik! Vliegt er al heel de dag vrolijk rond. Fijn om te zien.