Je glimlach van vandaag

Meer dan 600 brandweer interventies in Vlaams-Brabant, afgelastingen van festivals, 31 festivalgangers geëvacueerd, schade aan parken, omgevallen bomen, straten onder water, blikseminslagen, dode nadat een boom op zijn auto viel,……….

Ik heb blijkbaar een BE-alert gehad gisteren.

Iets gebeurd ondertussen?
Volgens de krant meerdere branden door blikseminslagen, ondergelopen kelders, schade door afgebroken takken, een dode door een omgewaaide boom....

Maar ja, ze hadden nu eigenlijk toch die BE-alert kunnen sturen naar enkel diegenen die in die huizen woonden of net daar gingen passeren wanneer die bomen omvielen, ipv daar iedereen mee lastig te vallen.

Maandagmorgen 8:30 gepasseerd.

Er komt weer duidelijk leven in dit forum

Laat het keuvelen beginnen over hoe anderen moeten werken en handelen.

Nadruk op anderen.

Laatst bewerkt:
Michael dat de highest grossing biopic ooit is geworden, nog voor oppenheimer.
Die laatste heeft zelfs 18 weken in de cinema gedraaid en Michael nog maar 9.

Heerlijk om te zien dat Michael na zijn dood nog zoveel teweeg brengt 😍

20 dagen reizen door Costa Rica en geen enkele fatbike gezien. Love it :love:

1IbCR8t.jpeg

Geen idee of het een glimlach of een ergernis is. Ik woon op het 4e met zicht op bomen. Al sinds enkele weken had ik melding gemaakt van een dode boom waarbij een tak eruit zag alsof hij elk moment kon afbreken, dit boven een druk fietspad. Melding gemaakt bij brandweer maar niemand gezien.

Daarnet sta ik toevallig uit m'n raam te staren, zie ik iemand over het fietspad fietsen en een fractie van een seconde later komt die halve boom naar beneden. Echt letterlijk een seconde. Ergernis is dus dat dit een heel gevaarlijke situatie was waar niets aan werd gedaan, nu is de situatie opgelost. Had de fietser een seconde later geweest was ze dood.

Dewinter die in Terzake de grenzen van het absurde moeite- & schaamteloos achter zich laat bij het linken van linkse partijen aan het moslimelectoraat:
"Groen, niet toevallig ook de kleur van islam"
:crazy:

Terug
Bovenaan