Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zal prikken bij Makila met al zijn mislukte cashback escapadesEen cashback aangevraagd voor een foutief (niet deelnemend) product van een fabrikant. Na het indienen van de aanvraag toch bericht ontvangen dat ik de cashback zal ontvangen.

Daar gaat het toch niet over? De grap is dat hij stelt dat de partij ‘Groen’ heet omdat dit ook het kleur van de Islam is. Terwijl dat natuurlijk naar het engagement op gebied van klimaat/milieu verwijst.Euh... Lijkt me nu toch wel duidelijk dat veel linkse partijen proberen de moslimgemeenschap in te palmen, ik zie ook niet in wat hier zo verkeerd mee is. Het proberen stemmen te krijgen van een bepaalde groep is redelijk inherent hoe een politieke partij werkt. Natuurlijk gaat dat paaien soms zo ver dat het haaks begint te staan op de partij standpunten, de spreidstand van Ecolo over onverdoofd slachten in Brussel is redelijk hallucinant en helpt de geloofwaardigheid van de politiek niet.
Uw zicht nog ok?Er is bij mij in de straat een residentiële voorziening van bijzondere jeugdzorg. Als ik 's avonds thuiskom, gebeurt het af en toe dat iemand met een laserpen op mij schijnt. Ik zie de kinderen of jongeren zelf nooit, maar ondertussen is er een soort onuitgesproken spelletje ontstaan. Ik loop dan wat heen en weer, en zij proberen mij met de laser te volgen. Als ze iets te lang op mij blijven schijnen, steek ik mijn handen in de lucht en dan stoppen ze ook.
Het klinkt misschien een beetje stom, maar hoop dat ze er een even grote glimlach van krijgen als ik.
high five/ low five gewijs?Iedereen die in de liftensector werkt begroet elkaar tijdens het passeren onderweg. Of je nu voor Kone, Otis, Schindler of Orona werkt... Altijd een goeiedag.
Handgebaarhigh five/ low five gewijs?
Dat begroeten zie je meer en meer é. Dat zit ferm in de lift.Iedereen die in de liftensector werkt begroet elkaar tijdens het passeren onderweg. Of je nu voor Kone, Otis, Schindler of Orona werkt... Altijd een goeiedag.
Een kennis horen vertellen over een kind bij familie die (zogezegd) geen zin heeft om te gaan werken en maar blijft studeren, ondertussen gaat die persoon aan opleiding nr. 3 beginnen.
De kennis had echter niet door dat hetzelfde even goed over zijn kind gezegd kan worden, die werkt als "zelfstandige" en doet zo af en toe eens wat projectjes. Op 6 jaar heeft die in vergelijking max. 1j fulltime gewerkt ofzo dus in feite kan die familie omgekeerd net hetzelfde zeggen, dat had die persoon precies niet door![]()
Ik vermoed dat er nog een 'Michael part 2 - the little boys' komt?Michael dat de highest grossing biopic ooit is geworden, nog voor oppenheimer.
Die laatste heeft zelfs 18 weken in de cinema gedraaid en Michael nog maar 9.
Heerlijk om te zien dat Michael na zijn dood nog zoveel teweeg brengt![]()
Die mag zeker tot zijn 67 gaan werken.Ken er zo ook eentje die 8 jaar aan het unief gestudeerd heeft zonder uiteindelijk een master te halen (geschiedenis, kunstgeschiedenis etc) om dan nadien rekken te liggen vullen in de supermarkt.
Niks mis met die jobs uiteraard, maar wel 8 jaar belastingsgeld weggesmeten. Het nadeel van gesubsidieerd studeren.
Het is dan ook een job met serieuze ups and downs.Dat begroeten zie je meer en meer é. Dat zit ferm in de lift.
Het is dan ook een job met serieuze ups and downs.
Dan nog zal hij er niet komen. Moet minstens 45j. full time gewerkt hebben voor volledig pensioen. Ergo geldt voor bijna iedereen die hogere studies deed, tenzij je direct op op je 22 start en er nooit een 'gat' valt.Die mag zeker tot zijn 67 gaan werken.
Anders niet voldoende dienstjaren.