Polle32
Well-known member
Een mop verliest zijn kracht als je ze eerder al hebt gehoord natuurlijk. Hvac heb je ze al gehoord?ik word niet warm van deze mop
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een mop verliest zijn kracht als je ze eerder al hebt gehoord natuurlijk. Hvac heb je ze al gehoord?ik word niet warm van deze mop
Volgens de krant meerdere branden door blikseminslagen, ondergelopen kelders, schade door afgebroken takken, een dode door een omgewaaide boom....Ik heb blijkbaar een BE-alert gehad gisteren.
Iets gebeurd ondertussen?
Euh... Lijkt me nu toch wel duidelijk dat veel linkse partijen proberen de moslimgemeenschap in te palmen, ik zie ook niet in wat hier zo verkeerd mee is. Het proberen stemmen te krijgen van een bepaalde groep is redelijk inherent hoe een politieke partij werkt. Natuurlijk gaat dat paaien soms zo ver dat het haaks begint te staan op de partij standpunten, de spreidstand van Ecolo over onverdoofd slachten in Brussel is redelijk hallucinant en helpt de geloofwaardigheid van de politiek niet.Dewinter die in Terzake de grenzen van het absurde moeite- & schaamteloos achter zich laat bij het linken van linkse partijen aan het moslimelectoraat:
"Groen, niet toevallig ook de kleur van islam"
![]()
Zit die ook hier op het forum?Om iedereen die wat ongelukkig is een hart onder de riem te steken.
![]()
Waarom? Ben je op zoek naar eenZit die ook hier op het forum?

En wat is je glimlach nu precies in deze?Geen idee of het een glimlach of een ergernis is. Ik woon op het 4e met zicht op bomen. Al sinds enkele weken had ik melding gemaakt van een dode boom waarbij een tak eruit zag alsof hij elk moment kon afbreken, dit boven een druk fietspad. Melding gemaakt bij brandweer maar niemand gezien.
Daarnet sta ik toevallig uit m'n raam te staren, zie ik iemand over het fietspad fietsen en een fractie van een seconde later komt die halve boom naar beneden. Echt letterlijk een seconde. Ergernis is dus dat dit een heel gevaarlijke situatie was waar niets aan werd gedaan, nu is de situatie opgelost. Had de fietser een seconde later geweest was ze dood.

Omdat dat een uitspraak kon zijn die je hier op het forum tegenkomt. Als je maar echt wilt...Waarom? Ben je op zoek naar eenslavinehm au pair?![]()
Dat het gevaar zichzelf heeft opgelost en er (op een haar na) niemand gewond is geraakt.En wat is je glimlach nu precies in deze?
Een fatbiker was bijna dood geweest.En wat is je glimlach nu precies in deze?