Dit blijft gewoon epischHet was mss deze persoon:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit blijft gewoon epischHet was mss deze persoon:
Zo droog nu ook weer niet…Ook niet eens in een café of drankenhandel. Gewoon droog in de parochiezaal.
“Den baastaand? Wa diest? Kunde euwen aagen kak nie opkusse?”Gaa ed ed lef ni!!! In sjakamaka!
"Het was dr. Lösch in de Congo op de Mar Del Plata. En we naderen den equateur... Ge weet wel den evenaar. En die zegt: blijft van al die pillen af"Blijft ook goed:
"Ik ben niet verslaafd aan de drank, ik heb het wel nodig."
"Drinkt u niet Paul?"
"Ze jaagt me op."
"3 keren getrouwd geweest, 3 keren gescheiden, 3 keren buitengevlogen."
8 jaar nadat ik op de zolder van mijn ouderlijk huis de slee vond waarmee ik nog heb gespeeld als kind, is de dag eindelijk aangebroken dat mijn dochter daar eens mee kan sleeën.Sneeuw, sneeuw, sneeuw!!
Wij gebruiken ook steeds de oude slee van mijn vrouw. Alleen is onze dochter een angsthaas. Vrijdagavond een hoop drama, want mevrouw wou in de sneeuw, maar het was al donker. Dan zaterdag maar gegaan om na 5 minuten al angstig te zijn en terug naar huis te willen gaan. Eerst omdat er geen andere wandelaars waren, dan omdat Huubke (onze kat) er niet bij was en tenslotte omdat de Boze wolf daar zou zijn. Dan zondag nog wat proberen te sleeën bij vrienden, maar na een klein bergje ging het toch te snel. De 2 jongens (jonger dan haar) gingen met hun tweeën eraf en zij durfde zelfs niet meer met mij erbij.8 jaar nadat ik op de zolder van mijn ouderlijk huis de slee vond waarmee ik nog heb gespeeld als kind, is de dag eindelijk aangebroken dat mijn dochter daar eens mee kan sleeën.

Ik heb ze gewoon van school afgehaald met de slee, nu is mijn vrouw ermee naar een veld want ik heb wel nog effectief werk te doen. Maar in het geval van mijn dochter ben ik soms bang van het omgekeerde, die vind het geweldig als ik optrek met de wagen en zegt dan dat ze sneller wil gaanWij gebruiken ook steeds de oude slee van mijn vrouw. Alleen is onze dochter een angsthaas. Vrijdagavond een hoop drama, want mevrouw wou in de sneeuw, maar het was al donker. Dan zaterdag maar gegaan om na 5 minuten al angstig te zijn en terug naar huis te willen gaan. Eerst omdat er geen andere wandelaars waren, dan omdat Huubke (onze kat) er niet bij was en tenslotte omdat de Boze wolf daar zou zijn. Dan zondag nog wat proberen te sleeën bij vrienden, maar na een klein bergje ging het toch te snel. De 2 jongens (jonger dan haar) gingen met hun tweeën eraf en zij durfde zelfs niet meer met mij erbij.
Tldr; onze dochter is een echte vrouw![]()

Hoogdag van de Vlaamse TV. Ook die blik naar zijn moeder (5:20) als die hoestBlijft ook goed:
"Ik ben niet verslaafd aan de drank, ik heb het wel nodig."
"Drinkt u niet Paul?"
"Ze jaagt me op."
"3 keren getrouwd geweest, 3 keren gescheiden, 3 keren buitengevlogen."
.Hier ziet hij er nog redelijk uit. Tegenwoordig is dat ook iets anders.
Geen Jambers maar nog zo een tragisch figuur.
![]()
Demolition Man 2 | Action, Sci-Fi, Thriller
IMDb is the world's most popular and authoritative source for movie, TV and celebrity content. Find ratings and reviews for the newest movie and TV shows. Get personalized recommendations, and learn where to watch across hundreds of streaming providers.www.imdb.com
Was confirmed by stallone, December 2025, for release 2027
Hmm, toch nog enige hoop voor de mensheid.
Je kan verder met Schwarzenegger.Hmmm, sinds ik weet dat Stallone een hardcore maga is, is mijn fandom voorbij.
Gek he eigenlijk. Die had 30 jaar kunnen coasten in De Kampioenen en de rest van zijn leven goed kunnen zitten. Kijk naar Markske. Die treedt nu ook op als Markske, en ondertussen royalties scheppen van de 100'en heruitzendingen. En vroeger toch gecast als de sportieve knappe man van Doortje, maar nu een turbomarginaal.
Geen Jambers maar nog zo een tragisch figuur.