Je glimlach van vandaag

De oudste (9) is naar Coderdojo om te leren programmeren en de jongste (6) zit met een app zelf games te maken van zijn eigen tekeningen. (Met kleurcodes voor doelen, muren, gevaar en bewegende voorwerpen)

Nerds!!!!!!! :rolleyes:

J/k :love: :love:

De oudste (9) is naar Coderdojo om te leren programmeren en de jongste (6) zit met een app zelf games te maken van zijn eigen tekeningen. (Met kleurcodes voor doelen, muren, gevaar en bewegende voorwerpen)

LmpwZw

Zalig.

Amai, ik hou m’n hart al vast voor het “wat is het brutoloon van jouw zoon of dochter?” topic.

Net een vlotte deal als verkoper op 2dehands. Gewoon zoals het moet: koper komt stipt op tijd langs, test het product, overhandigt gewoon de afgesproken prijs zonder afbieden of smoesjes als 'ik heb maar x geld mee" en is weer weg.
Ne mens is content als het al eens gaat zoals het eigenlijk altijd zou moeten gaan ...

Allez, 't kan niet op vandaag qua glimlachen.

Het is met veel vertoon
fireworks-elmo.gif

christmas-eve-merry-christmas-eve.gif

yee.gif
en fierheid dat ik kan verkondigen dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn. Na het wonder van een goede deal is er ook het wonder van Tonerider.... Allez, een aspectje dan toch, want deze persoon, gekend om zijn voorliefde voor frieten en zijn haat voor sport en beweging, is er vandaag in geslaagd om met ondersteuning van @Tanuki_ en begeleiding van de StartToRun-app 5km te lopen. Ik ga geen prijzen winnen qua tempo (of ze moeten er een geven voor traagste bijna 50-jarige loper), maar kheb het gedaan en dat zelfs ondanks het weer waar ik liever op mijn pc met een warm chocomelkske en een kommeke paprika chips een potje Division 2 zou spelen.
Ik snap nog altijd niet dat ik het volgehouden heb tot dit punt, want de eerste maanden waren echt moeizaam en normaal ben ik nogal ne redelijke quitter of procrastineerder. Maar bij dit heb ik elke week mooi de 3x gaan lopen. Ik ga de app wel blijven gebruiken, want dit helpt echt wel om vol te houden. En nogmaals ook thanks @Tanuki_ voor de aanmoediging.

en dan nu als beloning: ne kapsalon :woohoo:

Allez, 't kan niet op vandaag qua glimlachen.

Het is met veel vertoon
fireworks-elmo.gif

christmas-eve-merry-christmas-eve.gif

yee.gif
en fierheid dat ik kan verkondigen dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn. Na het wonder van een goede deal is er ook het wonder van Tonerider.... Allez, een aspectje dan toch, want deze persoon, gekend om zijn voorliefde voor frieten en zijn haat voor sport en beweging, is er vandaag in geslaagd om met ondersteuning van @Tanuki_ en begeleiding van de StartToRun-app 5km te lopen. Ik ga geen prijzen winnen qua tempo (of ze moeten er een geven voor traagste bijna 50-jarige loper), maar kheb het gedaan en dat zelfs ondanks het weer waar ik liever op mijn pc met een warm chocomelkske en een kommeke paprika chips een potje Division 2 zou spelen.
Ik snap nog altijd niet dat ik het volgehouden heb tot dit punt, want de eerste maanden waren echt moeizaam en normaal ben ik nogal ne redelijke quitter of procrastineerder. Maar bij dit heb ik elke week mooi de 3x gaan lopen. Ik ga de app wel blijven gebruiken, want dit helpt echt wel om vol te houden. En nogmaals ook thanks @Tanuki_ voor de aanmoediging.

en dan nu als beloning: ne kapsalon :woohoo:
En nu hup naar het loop stukje van het forum!

Kheb daar al eens gaan kijken, maar dat is voor de elite lopers. Met mijn tempo en afstand gaan ze me daar uitlachen :p
Voorlopig zijn de enige twee ambities ook 'volhouden' en hopelijk wat sneller lopen met de tijd zodat ik op termijn er ongeveer 30-35minuten over doe in plaats van de 41 vandaag.

Kheb daar al eens gaan kijken, maar dat is voor de elite lopers. Met mijn tempo en afstand gaan ze me daar uitlachen :p
Voorlopig zijn de enige twee ambities ook 'volhouden' en hopelijk wat sneller lopen met de tijd zodat ik op termijn er ongeveer 30-35minuten over doe in plaats van de 41 vandaag.

Iets is beter dan niets, goed bezig 👌

Ma nee gij, daar hebben ze @makila al voor.

Als ge volhoudt komt de rest vanzelf. Vooral op het gemak, we willen geen blessures.

Ma nee gij, daar hebben ze @makila al voor.

Als ge volhoudt komt de rest vanzelf. Vooral op het gemak, we willen geen blessures.
Dit.
+
Je mag nooit vergelijken met iemand anders.

Ik sport al sinds +- mijn 4de. Het is niet dat ik plots vanuit 'niks' sporten naar lopen ben gegaan. ;)

Neen tenzij je sport verleden iets anders aangeeft kan je beter het op het gemakske doen en rustig opbouwen.
Bij de meeste mensen werkt dat het beste.

vandaag in geslaagd om met ondersteuning van @Tanuki_ en begeleiding van de StartToRun-app 5km te lopen.
Alvast proficiat met uw 5 km! :cheer: :cheer: :cheer: Hip hip hoera! Wees er gewoon trots op :)

Laatst bewerkt:
Ik snap wel dat het je tegenhoudt om daar in te posten. Het is niet goed voor je fierheid als je ziet hoe snel/lang ze daar lopen.
Ik heb vandaag 4km gedaan met de vrouw. Meer moet dat niet zijn.

Ik mis het (ijs)schaatsen wel eens. Ik heb dat 18 jaar lang gedaan.
Soms deed ik dat wel 5-6 keer per week. Mijn moeder werkte op de ijsbaan in Heist dus dat was gratis voor mij.

Daarom dat ik nog altijd dikke sterk ontwikkelde bovenbenen heb.

Ik kijk met ne glimlach terug naar die goeie ouwe tijd :tongue:

Terug
Bovenaan