Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Levend?Net voor het eerst een eekhoorn in de tuin gespot.
De oudste (9) is naar Coderdojo om te leren programmeren en de jongste (6) zit met een app zelf games te maken van zijn eigen tekeningen. (Met kleurcodes voor doelen, muren, gevaar en bewegende voorwerpen)
Nerds!!!!!!!
J/k![]()
![]()
De oudste (9) is naar Coderdojo om te leren programmeren en de jongste (6) zit met een app zelf games te maken van zijn eigen tekeningen. (Met kleurcodes voor doelen, muren, gevaar en bewegende voorwerpen)
Nerds!!!!!!!
J/k![]()
![]()
Amai, ik hou m’n hart al vast voor het “wat is het brutoloon van jouw zoon of dochter?” topic.De oudste (9) is naar Coderdojo om te leren programmeren en de jongste (6) zit met een app zelf games te maken van zijn eigen tekeningen. (Met kleurcodes voor doelen, muren, gevaar en bewegende voorwerpen)
Nerds!!!!!!!
J/k![]()
![]()
Amai, ik hou m’n hart al vast voor het “wat is het brutoloon van jouw zoon of dochter?” topic.

En nu hup naar het loop stukje van het forum!Allez, 't kan niet op vandaag qua glimlachen.
Het is met veel vertoon
en fierheid dat ik kan verkondigen dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn. Na het wonder van een goede deal is er ook het wonder van Tonerider.... Allez, een aspectje dan toch, want deze persoon, gekend om zijn voorliefde voor frieten en zijn haat voor sport en beweging, is er vandaag in geslaagd om met ondersteuning van @Tanuki_ en begeleiding van de StartToRun-app 5km te lopen. Ik ga geen prijzen winnen qua tempo (of ze moeten er een geven voor traagste bijna 50-jarige loper), maar kheb het gedaan en dat zelfs ondanks het weer waar ik liever op mijn pc met een warm chocomelkske en een kommeke paprika chips een potje Division 2 zou spelen.![]()
![]()
![]()
Ik snap nog altijd niet dat ik het volgehouden heb tot dit punt, want de eerste maanden waren echt moeizaam en normaal ben ik nogal ne redelijke quitter of procrastineerder. Maar bij dit heb ik elke week mooi de 3x gaan lopen. Ik ga de app wel blijven gebruiken, want dit helpt echt wel om vol te houden. En nogmaals ook thanks @Tanuki_ voor de aanmoediging.
en dan nu als beloning: ne kapsalon![]()
Kheb daar al eens gaan kijken, maar dat is voor de elite lopers. Met mijn tempo en afstand gaan ze me daar uitlachenEn nu hup naar het loop stukje van het forum!

Kheb daar al eens gaan kijken, maar dat is voor de elite lopers. Met mijn tempo en afstand gaan ze me daar uitlachen
Voorlopig zijn de enige twee ambities ook 'volhouden' en hopelijk wat sneller lopen met de tijd zodat ik op termijn er ongeveer 30-35minuten over doe in plaats van de 41 vandaag.

Ma nee gij, daar hebben ze @makila al voor.Kheb daar al eens gaan kijken, maar dat is voor de elite lopers. Met mijn tempo en afstand gaan ze me daar uitlachen
Voorlopig zijn de enige twee ambities ook 'volhouden' en hopelijk wat sneller lopen met de tijd zodat ik op termijn er ongeveer 30-35minuten over doe in plaats van de 41 vandaag.
Wat voor een vorte combinatie is dat nu weermet een warm chocomelkske en een kommeke paprika chips
.tuttuttut, eerst proberen en dan me bedanken voor het feit dat ik een culinair gat bij u heb gedicht.Ik ben oprecht blij voor u @Tonerider, proficiat en al. Maar...
Wat voor een vorte combinatie is dat nu weer.
Dat is precies een quote die in het uit-de-context-getrokken-quotes topic terecht kan.tuttuttut, eerst proberen en dan me bedanken voor het feit dat ik een culinair gat bij u heb gedicht.

Dit.Ma nee gij, daar hebben ze @makila al voor.
Als ge volhoudt komt de rest vanzelf. Vooral op het gemak, we willen geen blessures.

Alvast proficiat met uw 5 km!vandaag in geslaagd om met ondersteuning van @Tanuki_ en begeleiding van de StartToRun-app 5km te lopen.
Hip hip hoera! Wees er gewoon trots op 
Ik snap wel dat het je tegenhoudt om daar in te posten. Het is niet goed voor je fierheid als je ziet hoe snel/lang ze daar lopen.Kheb daar al eens gaan kijken, maar dat is voor de elite lopers. Met mijn tempo en afstand gaan ze me daar uitlachen
Vroeger kreeg je voor minder de kogeleen warm chocomelkske en een kommeke paprika chips

Ik mis het (ijs)schaatsen wel eens. Ik heb dat 18 jaar lang gedaan.En nu hup naar het loop stukje van het forum!