D
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij ken je niet goed het verschil tussen geil en kotsneigingen.Ik ging iemand bezoeken aan kleine visvijver ...
Opeens kwam er een koppel voorbij gewandeld en dacht ik wat kijkt die zijn vriendin nu zo geil ?
Had ik eigenlijk totaal niet door dat ik aan mijn kont zat te krabben, en dat mijn jeansbroek zo hard was afgezakt dat je bijna mijn blote kont kon zien![]()
Zijn er eigenlijk vrouwen die geil worden van bouwvakkersreten?Volgens mij ken je niet goed het verschil tussen geil en kotsneigingen.
Aan uwe username te zien zijt ge ne grote fan van Benny Su?Ik ging iemand bezoeken aan kleine visvijver ...
Opeens kwam er een koppel voorbij gewandeld en dacht ik wat kijkt die zijn vriendin nu zo geil ?
Had ik eigenlijk totaal niet door dat ik aan mijn kont zat te krabben, en dat mijn jeansbroek zo hard was afgezakt dat je bijna mijn blote kont kon zien![]()

Allright weer iets nieuws geleerdAls je met zuurtegraad pH bedoelt, betekent het eigenlijk dat het minder zuur wordt wanneer zuurtegraad (pH) stijgt want meer basisch![]()

Ah ideaal. Nu weet ik wat opzetten morgenvroeg!

Is dat een nieuw soort Pepsi of is het letterlijk rum + Pepsi in 1 glas gekapt? (In feite dus een Bacardi colaRum Pepsi ontdekt. algoed dat ik morgen niet moet werken.
). In elk geval is het altijd prettig van een dag vrij te hebben na het ontdekken van een alcoholische drank. Ik heb dat ooit met rum punch aan de hand gehad.
Sinds ik het bij gebrek aan cola eens met oasis gedronken heb, ben ik er ook minder fan van.
Lijkt me Bacardi’s antwoord op captain morgan. Bij een back to the 90’s feestje een maat naar de Ehbo gevoerd nadat die daar “wat” van had gedronken. Die lag even later op spoed met zijn vrouw (die huisarts is) naast hem (en ook zij had een emmer nodigIk heb gisteren Bacardi Spiced Rum ontdekt...
). En dat nog voor middernacht. 
Lijkt me Bacardi’s antwoord op captain morgan. Bij een back to the 90’s feestje een maat naar de Ehbo gevoerd nadat die daar “wat” van had gedronken. Die lag even later op spoed met zijn vrouw (die huisarts is) naast hem (en ook zij had een emmer nodig). En dat nog voor middernacht.
oh wat mis ik de pre-Corona tijden![]()

Nee, ik heb dat nooit goed gevonden. Zelfs niet gemengd met iets anders.Van te veel?
Ik heb dat met pastis![]()
Elk zijn meug zeg ik altijd.Nee, ik heb dat nooit goed gevonden. Zelfs niet gemengd met iets anders.
.