Je glimlach van vandaag

Ik ging iemand bezoeken aan kleine visvijver ...

Opeens kwam er een koppel voorbij gewandeld en dacht ik wat kijkt die zijn vriendin nu zo geil ?
Had ik eigenlijk totaal niet door dat ik aan mijn kont zat te krabben, en dat mijn jeansbroek zo hard was afgezakt dat je bijna mijn blote kont kon zien :wallbash:
Volgens mij ken je niet goed het verschil tussen geil en kotsneigingen.

Ik ging iemand bezoeken aan kleine visvijver ...

Opeens kwam er een koppel voorbij gewandeld en dacht ik wat kijkt die zijn vriendin nu zo geil ?
Had ik eigenlijk totaal niet door dat ik aan mijn kont zat te krabben, en dat mijn jeansbroek zo hard was afgezakt dat je bijna mijn blote kont kon zien :wallbash:
Aan uwe username te zien zijt ge ne grote fan van Benny Su? 😃

Sporadisch race ik wat op Gran Turismo Sport, en gisteren ben ik per toeval in een "Dirty drivers only please"-lobby beland.
Ik dacht eerst dat het ironisch bedoeld was, maar heel het opzet van die lobby was dus effectief om elkaar zo vakkundig mogelijk van de baan te maaien (met allerlei boosts ingeschakeld zodat je snel kan terugkeren naar het pak als je in de muur getorpedeerd wordt). :biglaugh:

Complete chaos maar echt dikke dikke fun amai, en verbazend tactisch nog. De truc is eigenlijk om heel de race achteraan te hangen (maar niet te ver) en pas in de allerlaatste bochten een asshole move te maken zodat ze geen tijd meer hebben om nog terug te komen, als je ze goed genoeg meehebt tenminste.

Rum Pepsi ontdekt. algoed dat ik morgen niet moet werken.
Is dat een nieuw soort Pepsi of is het letterlijk rum + Pepsi in 1 glas gekapt? (In feite dus een Bacardi cola 🤔). In elk geval is het altijd prettig van een dag vrij te hebben na het ontdekken van een alcoholische drank. Ik heb dat ooit met rum punch aan de hand gehad.🤪

Ik heb gisteren Bacardi Spiced Rum ontdekt...
Lijkt me Bacardi’s antwoord op captain morgan. Bij een back to the 90’s feestje een maat naar de Ehbo gevoerd nadat die daar “wat” van had gedronken. Die lag even later op spoed met zijn vrouw (die huisarts is) naast hem (en ook zij had een emmer nodig 👌). En dat nog voor middernacht.
oh wat mis ik de pre-Corona tijden 🤓

Lijkt me Bacardi’s antwoord op captain morgan. Bij een back to the 90’s feestje een maat naar de Ehbo gevoerd nadat die daar “wat” van had gedronken. Die lag even later op spoed met zijn vrouw (die huisarts is) naast hem (en ook zij had een emmer nodig 👌). En dat nog voor middernacht.
oh wat mis ik de pre-Corona tijden 🤓

Spoed is ook tijdens corona gewoon open hoor 😏😝

Nee, ik heb dat nooit goed gevonden. Zelfs niet gemengd met iets anders.
Elk zijn meug zeg ik altijd.

Ik lust geen cognac (behalve in een saus vermengd)
Whiskey vind ik uiteindelijk ook maar zozo terwijl maten van mij daar ongelofelijk lyrisch over bezig kunnen zijn alsof de turf uit hun eigen gat kwam en door een godin op een schotelke verbrand wordt.

Eens slecht gegaan op Whiskey-Cola. Een jaar lang geen cola meer gedronken en voor whiskey trekt ik nog steeds op mijn neus op 😅.

Terug
Bovenaan