Ahja nu zie ik het. Als ik mijn post verwijder en jij die van u lijkt het alsof ik het helemaal zelf gevonden heb.![]()
Edited!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ahja nu zie ik het. Als ik mijn post verwijder en jij die van u lijkt het alsof ik het helemaal zelf gevonden heb.![]()
Danku, ‘t is ook echt wel overduidelijk! Het zou maar erg zijn als iemand dit niet meteen zelf ziet.Goed zelf gevonden, @Carrion !!!
Die zou nogal op zijn wafel krijgen!Danku, ‘t is ook echt wel overduidelijk! Het zou maar erg zijn als iemand dit niet meteen zelf ziet.

Ok, ik ben nog maar een uur wakker, maar kan iemand mij een tip geven want ik wil kunnen meelachen

4x4 vs 5x4.Ok, ik ben nog maar een uur wakker, maar kan iemand mij een tip geven want ik wil kunnen meelachen![]()
Amai mijne wafel is oek gevallen. Denk dat ik 3 keer moeten kijken heb.Amai toch 2 keer moeten kijken voor ik het zag.
Het draaide niet vierkant inderdaadVond het wel een goe mopke, scoort minstens een 4 op 5 imho.

Het feit dat iemand die hier toch wekelijks mensen helpt, oprecht gelukkig lijkt van mensen te helpen. Ik weet niet waarom , maar dat bezorgt me toch een beetje een glimlach* trein = nog een extralegaal voordeel: nu het treinticketting systeem aangepast is, heb ik een netabonnement voor gans België, omdat mijn afstand hoger is dan het maximumtarief voor een abonnement.
Zoals anderen zeggen vind ik dat niet erg, want ik kan gemakkelijk op de trein werken. Niemand zegt dat ik dat moet doen, maar ik doe het vaak graag, omdat ik weet dat ik daarmee mensen help. En natuurlijk heb ik ook voldoende tijd om nog bezig te zijn met privé-projecten of bijberoep.
Zoals anderen zeggen is dat onbetaald weekendwerk volledig op eigen wil, enkel als ik iets leuk vind (maar er is genoeg leuks te doen).
EN als ik mijn volledige woon-werktijd reken op jaarbasis en rekening houd met telewerk, dan kom ik, als je mijn verlof verdeelt op gemiddeld 44 uur inclusief woon-werkverkeer, waarvan ik een deel al dus niet moet werken en nuttige zaken kan doen. Lijkt me héél goed mee te vallen. En idd, als ik eens een uurtje niet zou willen werken is dat geen probleem (wat je op dit forum wel ziet).
De work-life balance is uitstekend omdat ik mijn uurrooster en Brussel-dagen zo goed als volledig zelf kan kiezen. Om een idee te geven: mijn zoon trainde tot vorig jaar 2 keer per week tot 19u, op een paar uitzonderingen na stond ik ALTIJD aan de training om hem op te halen.
Mijn job is, ondanks dat die redelijk technisch geworden is, eentje met een hoge impact voor een gewone mens. Ik heb vandaag bvb voor tientallen miljoenen euro's aan eindejaarspremies (technisch) geregeld in een sector met lagere lonen (is uitzonderlijk, geen dagelijkse bezigheid). Als je dan kan zorgen da mensen daar goed over geïnformeerd worden en vlug hun geld krijgen, dan vind ik dat waardevol om daar mee bezig te zijn.