Je glimlach van vandaag

Living is na 2 weekenden goed doordoen eindelijk klaar. Gashaard bekleed, tv eraan gehangen, kabels weggewerkt, vitrinekast samen gestoken en nog wat prullen.

Voor:
IMG-2431.jpg

Na:
IMG-4004.jpg

IMG-4003.jpg

Iemand heeft boven de Kennedytunnel richting Nederland graffiti aangebracht: 'Israhel terrist state'.
Ik moest meteen aan de 'Romanes eunt domus'-scène denken uit Life of Brian.

Daarnet ontdekt dat ik nooit meer kan zien of je met de auto gaan werken bent. :(
nog tot eind oktober wel al ben ik de helft van de tijd in Waregem dus ik ben je al een tijd aan het misleiden :D.
Die huurprijs is trouwens geschift geworden. 980€

Laatst bewerkt:
nog tot eind oktober wel al ben ik de helft van de tijd in Waregem dus ik ben je al een tijd aan het misleiden :D.
Die huurprijs is trouwens geschift geworden. 980€
't Is niet dat ik er op let hoor, 't is daar meestal te druk om rond te kijken (en ik pak meestal de baan naar Noordschote om in Ieper te raken), maar gisteren viel dat "te huur" bord gewoon op met dat het zo ver uitsteekt. :laugh:
Is wel nieuwbouw met tuin, maar idd wel veel geld voor de streek.

Toch ook een pak extra woon-werk verkeer voor u dan?

't Is niet dat ik er op let hoor, 't is daar meestal te druk om rond te kijken (en ik pak meestal de baan naar Noordschote om in Ieper te raken), maar gisteren viel dat "te huur" bord gewoon op met dat het zo ver uitsteekt. :laugh:
Is wel nieuwbouw met tuin, maar idd wel veel geld voor de streek.

Toch ook een pak extra woon-werk verkeer voor u dan?
Mijn vriendin en ik kunnen samen naar het werk rijden, is iets van een 40 km dus valt allemaal wel goed mee. En fiets in de auto en het terugkeren doe ik dan met de fiets als het deftig weer is, zo heb ik mijn training en ben ik er mooi voor betaald.

Qua tijd met de auto rij ik er nog geen 5 minuten langer op, want met al die bebouwde kommen dat ze nu uitgetrokken hebben zodat je bijna nergens nog 70 kan, dan 3 rode lichten en van tijds nog eens een traktor voor je. En in Waregem zitten we op 1 minuut van de autostrade dus gaat alles vlot (als er niks gebeurd).

Oekraïense tiener in mijn vrouw haar klas als ze haar ergernis laat blijken over de fikfak tussen twee andere leerlingen: "Och mevrouw, laat ze maar, het zijn nog kinderen"

Oekraïense tiener in mijn vrouw haar klas als ze haar ergernis laat blijken over de fikfak tussen twee andere leerlingen: "Och mevrouw, laat ze maar, het zijn nog kinderen"
M'n oma is 82 en zit in een rusthuis. Ze is altijd bezig over het feit dat zij veel te jong is om daar rond te lopen, tussen al die oude zakken. Meesten op haar vleugel zijn 90+.

Vorig jaar een spinnenvanger gekocht en wat is dat ding al goed van pas gekomen.
Vanochtend weer een grote dikke spin zonder problemen naar buiten kunnen verplaatsen.

Zonder die spinnenvanger had het allemaal een stuk moeilijker/enger geweest. :unsure:

Vorig jaar een spinnenvanger gekocht en wat is dat ding al goed van pas gekomen.
Vanochtend weer een grote dikke spin zonder problemen naar buiten kunnen verplaatsen.

Zonder die spinnenvanger had het allemaal een stuk moeilijker/enger geweest. :unsure:
Kunt op zijn minst die man zijn naam nekeer vermelden hé.

Terug
Bovenaan