Je glimlach van vandaag

Vandaag het hekken bij de ouw mannen geverfd.
Tot zover 10 liter blackvernis op een 6tal uurtjes.

Nu nog een houten garage, een tuinhuis, een verranda, en wat ijzeren deksels.😅

Morgen 36km in de benen wandelen.😬

Net zoals vorige week weer naar de bakker gewandeld deze ochtend. Vertrokken om 06h15, terug thuis om 09h30. Bij de bakker zelf aangekomen om 07h10 en zelfs niet moeten aanschuiven :clap:
Het is hier toch mooi, en 's ochtends wandelen is eigenlijk leuker dan 's avonds.

Nu genieten van 't zonnetje tijdens het werken in de tuin

Net zoals vorige week weer naar de bakker gewandeld deze ochtend. Vertrokken om 06h15, terug thuis om 09h30. Bij de bakker zelf aangekomen om 07h10 en zelfs niet moeten aanschuiven :clap:
Het is hier toch mooi, en 's ochtends wandelen is eigenlijk leuker dan 's avonds.

Nu genieten van 't zonnetje tijdens het werken in de tuin
De bakker op een uur wandelen zou eerder een ergernis zijn voor mij.

De bakker op een uur wandelen zou eerder een ergernis zijn voor mij.
De bakker hier in 't dorp is er meer gestopt. Dus moeten we naar 't volgende dorp voor een brood. Maar wij gingen sowieso naar de bakker in 't volgende dorp wegens artisanaal én lekker.
Voor mijn zuurdesembrood ga ik zelf 11 km verderop :D Maar aangezien ik daar alleen van eet koop ik dat op bvb dinsdag en eet ik daar 4-5 dagen van.

www.reddit.com/r/HLNfails
En dan vooral deze :laugh:

e8bfukgbtpu61.png

Kindjes zaten samen in bad. Terwijl ik hun kleding klaar leg in hun kamers, hoor ik mijn dochter (bijna 3) zeggen tegen haar broer (bijna 5)

“ok maar niet in mijn haar en niet in mijn ogen!”.

Na initiële paniek/hartverzakking, schoot ik toch in de lach 🤭

Paar jaar geleden feestje / bbq met redelijk wat volk. En de 10 ofzo kinderen hadden de tuinslang gevonden. Heel de namiddag "Ja! Nu mag jij in mijn gezicht spuiten", "op mijn poep spuiten! " terwijl ze op handen en voeten zit, "op allemaal tesamen spuiten!", en uiteindelijk "weeeeeeeeh dat was in mijn haar", of "geeft mij es nen handdoek".

Ik kan het aanraden, entertainment voor de hele namiddag 👌

Net een vrouw zien wandelen met een Ara (zo een serieus grote papegaai van 90cm ofzo :D ) op haar schouder. Korte broek aan en crocs. Om 8.40 op een zondagmorgen. Klein 'Don't worry be happy' momentje.

Net een vrouw zien wandelen met een Ara (zo een serieus grote papegaai van 90cm ofzo :D ) op haar schouder. Korte broek aan en crocs. Om 8.40 op een zondagmorgen. Klein 'Don't worry be happy' momentje.
Kheb zo een Russische muziekprof als asielzoeker gekend en die had constant een papegaai op zn schouder, inclusief de kak op zijn rug.

Ik ging iemand bezoeken aan kleine visvijver ...

Opeens kwam er een koppel voorbij gewandeld en dacht ik wat kijkt die zijn vriendin nu zo geil ?
Had ik eigenlijk totaal niet door dat ik aan mijn kont zat te krabben, en dat mijn jeansbroek zo hard was afgezakt dat je bijna mijn blote kont kon zien :wallbash:

:puke::puke:
Ik ging iemand bezoeken aan kleine visvijver ...

Opeens kwam er een koppel voorbij gewandeld en dacht ik wat kijkt die zijn vriendin nu zo geil ?
Had ik eigenlijk totaal niet door dat ik aan mijn kont zat te krabben, en dat mijn jeansbroek zo hard was afgezakt dat je bijna mijn blote kont kon zien :wallbash:

Terug
Bovenaan