Je glimlach van vandaag

Speciaal mijn Photoshop skills nog eens bovengehaald voor het forum:

everywhere.png

Ik heb deze week leren kennen wat Groypers zijn (door het P&A topic over de aanslag op Charlie Kirk).
Maar dat klinkt nogal als 'groper'.
En die zien er zo uit:
AchoerodusViridJohnTurnbull.jpg

(Vanaf nu is dit mijn mentale voorstelling van een Groyper. :unsure:)

Laatst bewerkt:
Dit moet toch echt een grap zijn. 😂

Toen ik dat gisteren zag vond ik het beste stuk dat ze de mooie kant van Molenbeek willen tonen, terwijl ze bij wijze van spreken 5 zakken afval per vierkante meter aan het oprapen zijn, tussen wat verloren gelopen herashekkens die nog net niet overgroeid zijn met 4m hoog onkruid.
Ga dat dan tenminste opnemen op een aantrekkelijke locatie he. :lol:

Productieve eerste dag van mijn verlof gehad al deze voormiddag. Met de hond gaan wandelen, gepoetst en gestofzuigd, 5 km gelopen, gaan fitnessen, naar de winkel geweest, nieuw sporthorloge gaan kopen, bril nog eens deftig gekuist.

Vrouw bestelt 2 emmertjes voor gft (8 euro per stuk) in de keuken.
Bestelling komt toe. 1 GFt emmer en 1 doos lego van 40 euro. Een set die we wel al hebben maar toch, we hebben dat nooit bijbesteld :laugh:

Toen ik dat gisteren zag vond ik het beste stuk dat ze de mooie kant van Molenbeek willen tonen, terwijl ze bij wijze van spreken 5 zakken afval per vierkante meter aan het oprapen zijn, tussen wat verloren gelopen herashekkens die nog net niet overgroeid zijn met 4m hoog onkruid.
Ga dat dan tenminste opnemen op een aantrekkelijke locatie he. :laugh:
Buiten Brussel bedoel je? :oi22:

Kleine glimlach maar dat maakt me oprecht gelukkig.
Ik reeds links en nader twee vrachtwagens die rechts rijden. Op een bepaald moment zet die achterste zijn pinker op om in te halen, dus redelijk kort voor mij.
Hij wijkt wat uit, maar gaat dan terug en zet zijn pinker af omdat hij doorhad dat het wat krap was voor mij dan.
Ik rijd door, hij haalt in.
Ik zet mijn vier pinkers op uit dankbaarheid en hij flitst es met zijn lichten.
Leuke human interactions.

Ga dat dan tenminste opnemen op een aantrekkelijke locatie he. :laugh:

Toen ik dat zag moest ik denken aan van die mensen zonder enig talent die toch mee gaan doen met de audities van een talentenjacht, omdat ze toch overtuigd zijn van hun eigen kunnen.

Molenbeek zou idd andere prioriteiten moeten hebben, lol.

Toen ik dat zag moest ik denken aan van die mensen zonder enig talent die toch mee gaan doen met de audities van een talentenjacht, omdat ze toch overtuigd zijn van hun eigen kunnen.

Molenbeek zou idd andere prioriteiten moeten hebben, lol.
Wss een beetje dezelfde gedachtengang als een koppel met een slechte relatie dat dan toch maar een kind neemt in de hoop dat dat de boel gaat verbeteren...

Terug
Bovenaan