Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Teleurstelling van de dag.
Waarom ontdek ik deze visuele parel nu pas?
lachen.verkeerde topic.
Hilarisch met die hoodie aanIk kwam terecht op deze pagina: https://www.asadventure.com/nl/p/jack-wolfskin-jas-bornberg-hoodie-B12A000098.html?colour=10006
En dacht: "oei dat model heeft precies een week slaapachterstand, zelfs al glimlachend ziet hij eruit alsof hij aan het lijden is".
Foto 2 en 3 stralen ook niet veel levenszin uit.
En dan zag ik het contrast met foto 4 en moest ik lachen.

Toen ik dat gisteren zag vond ik het beste stuk dat ze de mooie kant van Molenbeek willen tonen, terwijl ze bij wijze van spreken 5 zakken afval per vierkante meter aan het oprapen zijn, tussen wat verloren gelopen herashekkens die nog net niet overgroeid zijn met 4m hoog onkruid.Dit moet toch echt een grap zijn.
![]()
Molenbeek wil goede indruk maken op jury van Culturele Hoofdstad van Europa: “Ze moeten stoppen met ons te viseren”
Donderdag wordt een belangrijke dag voor Molenbeek. Dan komt een jury inspecteren of de Brusselse gemeente een waardige kandidaat is voor de titel van Culturele Hoofdstad van Europa 2030. Buurtbewoners halen alles uit de kast om een goede indruk te maken op de jury. VTM NIEUWS ging kijken wat er...www.hln.be

Buiten Brussel bedoel je?Toen ik dat gisteren zag vond ik het beste stuk dat ze de mooie kant van Molenbeek willen tonen, terwijl ze bij wijze van spreken 5 zakken afval per vierkante meter aan het oprapen zijn, tussen wat verloren gelopen herashekkens die nog net niet overgroeid zijn met 4m hoog onkruid.
Ga dat dan tenminste opnemen op een aantrekkelijke locatie he.![]()

Toen ik dat gisteren zag vond ik het beste stuk dat ze de mooie kant van Molenbeek willen tonen, terwijl ze bij wijze van spreken 5 zakken afval per vierkante meter aan het oprapen zijn, tussen wat verloren gelopen herashekkens die nog net niet overgroeid zijn met 4m hoog onkruid.
Ga dat dan tenminste opnemen op een aantrekkelijke locatie he.![]()
Wss een beetje dezelfde gedachtengang als een koppel met een slechte relatie dat dan toch maar een kind neemt in de hoop dat dat de boel gaat verbeteren...Toen ik dat zag moest ik denken aan van die mensen zonder enig talent die toch mee gaan doen met de audities van een talentenjacht, omdat ze toch overtuigd zijn van hun eigen kunnen.
Molenbeek zou idd andere prioriteiten moeten hebben, lol.