Je glimlach van vandaag

Ochtendstond heeft goud in de mond. Vanmorgen om 6u30 opgestaan om ontbijt te gaan halen voor mijn vrouw voor onze zevende huwelijksverjaardag. Prachtig licht, de nevel op de weiden was mooi en helaas ook een doodgereden hertje gezien op de baan. Vanavond wildstoofpotje. :unsure:

Ochtendstond heeft goud in de mond. Vanmorgen om 6u30 opgestaan om ontbijt te gaan halen voor mijn vrouw voor onze zevende huwelijksverjaardag. Prachtig licht, de nevel op de weiden was mooi en helaas ook een doodgereden hertje gezien op de baan. Vanavond wildstoofpotje. :unsure:
Jammer genoeg ben je geen west-vlaming.

Hier was het nog een levende ree tijdens de ochtendwandeling.

Vanavond ook reeragout. :unsure:

Zub, zeg eens dat ik deze doe. Ik twijfel nog. Wel veel betonwegen denk ik:

Aangereeën omdat die niet op tijd kon herten.

Zub, zeg eens dat ik deze doe. Ik twijfel nog. Wel veel betonwegen denk ik:

Die website wordt geblokkeerd hier, nu kan ik niet zien dat je 70 EURO moet betalen om op gratis toegangelijke publieke wegen met 7000 babyboomers te gaan taffelen op een zaterdagmiddag
:S

ge moe mor zu hert ni rije.
1753255841302

Die website wordt geblokkeerd hier, nu kan ik niet zien dat je 70 EURO moet betalen om op gratis toegangelijke publieke wegen met 7000 babyboomers te gaan taffelen op een zaterdagmiddag
:S
Hoe duurder, hoe meer jeugd Zub.

Je zal zien dat het daar vol met snotneuzen loopt.

(En alles voor die medaille om ze nadien in de vergeetdoos te gooien bij de rest. Die medaille heb ik nog niet.
Ik heb een grote doos.)

Effe de muziek vollenbak zetten wanneer de bohemian rhapsody opkwam, incl. hoofd op en neer en heen en weer, net geen luchtgitaar... Blijft toch een knap staaltje muziek eh... En dan triestig zijn als t liedje afgelopen is :headshake:

Terug
Bovenaan