Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah we gaan je hier vaker zien dus.Yes, ik heb dan toch karakter. Al 3 weken geleden mijn facebookprofiel laten stop zetten, en tijdens die 3 weken ook niet meer ingelogd. Nog even geduld en mijn account is volledig weg. Heb ook ontdekt dat er buiten facebook, nog een ander interessant leven bestaat.
Idem hier, nav dat datalek. Fb openen was ook meer een gewoonte dan dat ik ze voldoening uit haalde.Yes, ik heb dan toch karakter. Al 3 weken geleden mijn facebookprofiel laten stop zetten, en tijdens die 3 weken ook niet meer ingelogd. Nog even geduld en mijn account is volledig weg. Heb ook ontdekt dat er buiten facebook, nog een ander interessant leven bestaat.
Kom af en toe eens piepen op het forum, maar veel zal ik niet posten. Ben niet de persoon die interessante dingen deelt met de forum mensen.Ah we gaan je hier vaker zien dus.
Oldskooler toch ook niet en hij post hier toch ook continuKom af en toe eens piepen op het forum, maar veel zal ik niet posten. Ben niet de persoon die interessante dingen deelt met de forum mensen.

Heeft die eigenlijk ooit al een wedstrijd uitgereden in haar carrière?

Das precies wat de hedendaagse variant van Francesco Planckaert als ik het zo lees.Heeft die eigenlijk ooit al een wedstrijd uitgereden in haar carrière?![]()

"Als een halfuur op een zwarte floyd zitten een misdaad is, sla me dan ook maar in de boeien."Eigenlijk nog niet zo'n slecht idee:

Heeft die eigenlijk ooit al een wedstrijd uitgereden in haar carrière?![]()
Ik zou dit ook zo graag doen, maar messenger is mijn grootste communicatie kanaal. En ik organiseer en speel veel card games (momenteel Digimon Card Game) en Facebook blijft toch jammer genoeg de makkelijkste plaats om evenementen te delen en te vinden.Yes, ik heb dan toch karakter. Al 3 weken geleden mijn facebookprofiel laten stop zetten, en tijdens die 3 weken ook niet meer ingelogd. Nog even geduld en mijn account is volledig weg. Heb ook ontdekt dat er buiten facebook, nog een ander interessant leven bestaat.
Als je dat wilt verminderen kun je de app wissen van je telefoon en gebruik maken van de webversie.Maar merk zelf dat ik echt FB zoveel openklik op mijn gsm op elk verveeld moment. Op de pc kan ik er wel goed van weg blijven.
Nu, op zich is dat gewoon archaïschheerlijk
![]()

"Ze wil in 2024 wereldkampioene worden"EDIT: de ProCyclingStats pagina is nog bedroevender. In de periode 2015-2021: van de 60 wedstrijddagen zijn er 30 opgaves. Hoogste plek ooit is een 17e plaats in de beruchte "Rabobank 7-dorpen oploop Aalburg", een monument van 121km.