Je glimlach van vandaag

Yes, ik heb dan toch karakter. Al 3 weken geleden mijn facebookprofiel laten stop zetten, en tijdens die 3 weken ook niet meer ingelogd. Nog even geduld en mijn account is volledig weg. Heb ook ontdekt dat er buiten facebook, nog een ander interessant leven bestaat.

Yes, ik heb dan toch karakter. Al 3 weken geleden mijn facebookprofiel laten stop zetten, en tijdens die 3 weken ook niet meer ingelogd. Nog even geduld en mijn account is volledig weg. Heb ook ontdekt dat er buiten facebook, nog een ander interessant leven bestaat.
Ah we gaan je hier vaker zien dus.

:rofl::rofl::rofl:
EB2B6DEE-5DFC-4617-A381-C6098A57A6C4.jpeg

Idem hier, nav dat datalek. Fb openen was ook meer een gewoonte dan dat ik ze voldoening uit haalde.

Ik zou dit ook zo graag doen, maar messenger is mijn grootste communicatie kanaal. En ik organiseer en speel veel card games (momenteel Digimon Card Game) en Facebook blijft toch jammer genoeg de makkelijkste plaats om evenementen te delen en te vinden.

Maar merk zelf dat ik echt FB zoveel openklik op mijn gsm op elk verveeld moment. Op de pc kan ik er wel goed van weg blijven.

Zoals een kameraad zegt: "voor PR is ze van goudwaarde, qua sportieve prestaties is het ballast". Geef mij dan maar Cecilie Uttrup Ludwig: brains, branie, prestaties en een PR-kanon van jewelste.

Terug
Bovenaan