Je glimlach van vandaag

De klassenlijst van de lagere school eens bekeken en er zit een nieuw kindje op de school.

Chocolatina

Dat zou zo uit een jommekesstrip kunnen komen 🤦‍♂️ Papa heeft duidelijk inspiratie voor de naam uit natuurfilms gehaald.
Voor zoiets zou een lijst met "aanvaardbare" namen zoals in sommige landen nu wel een goede zaak zijn.

Voor zoiets zou een lijst met "aanvaardbare" namen zoals in sommige landen nu wel een goede zaak zijn.

Zoals wettelijk toegelaten kapsels om zo hard mogelijk op een grote leider te trekken?

Ik zie in Amerika zo nog dat half omvergereden langharige windhond model gepromoot worden.

@ disney.

Zit hier vol Spanjaarden, maar verdorie da zijn toch vrouwen seg pfoew.
En me da warm weer is het om ter minst iets aan.

Aan het zwembad lopen die allemaal rond me zo'n opgetrokken string.
Papa is content.

Even een fameus ochtend dipje hiero.
Echt wel poepsimpel om een ijskoffietje te maken... Eerst een lang en breder glas zoeken, 3/4de vullen met ijsblokjes, die 3/4de vullen met melk, en dan nen dubbelen espresso dabei (ik heb het er warm bij gegoten)

Aangevuld met wat witte losse suiker, dat naar de bodem zinkt, voor op het einde.

Al bij al den tijd van de koffie te zetten is nog het langste. En het opzoeken van de receptuur ook. Wat een verfrissing om de dag te starten

Echt wel poepsimpel om een ijskoffietje te maken... Eerst een lang en breder glas zoeken, 3/4de vullen met ijsblokjes, die 3/4de vullen met melk, en dan nen dubbelen espresso dabei (ik heb het er warm bij gegoten)

Aangevuld met wat witte losse suiker, dat naar de bodem zinkt, voor op het einde.

Al bij al den tijd van de koffie te zetten is nog het langste. En het opzoeken van de receptuur ook. Wat een verfrissing om de dag te starten
Is ook mijn huidige koffie prep manier, verbazend lekker eigenlijk en super welkom in deze warmte.

Is ook mijn huidige koffie prep manier, verbazend lekker eigenlijk en super welkom in deze warmte.
Ik vraag me alleen af, die koffie geeft een serieuze boost, maar er zit toch redelijk wat melk bij in, een beetje tegenovergestelde effect, maar ik denk dat dat elkaar redelijk goed in evenwicht houdt

Ik vraag me alleen af, die koffie geeft een serieuze boost, maar er zit toch redelijk wat melk bij in, een beetje tegenovergestelde effect, maar ik denk dat dat elkaar redelijk goed in evenwicht houdt
Ik drink mijn koffie altijd al met een redelijke klets melk dus ik merk geen verschil. Word jij moe van melk?

2020: AI gaat kanker uitroeien

2025: The Lord of the Rings - The North Korean Fellowship

Dat kanaal staat vol goede hersenspinsels.
Je moet er maar opkomen.

Eens vlug opgezocht en blijkbaar bevat melk wel stoffen die je beter zouden (kunnen) helpen doen slapen (werkwoordcombo), maar er moe van worden is niet bewezen. Dus je kan zonder zorgen van je ice coffee genieten Das :)

Brede glimlach hier, toen een enorme donderwolk zijn regen dumpte over mijn tuin. De plantjes zeggen "dank je". Amai wat een drash... regen "met blaasjes" zoals ze hier in Noord West-Vlaanderen zeggen.

Merci voor de tip, ook eens proberen

Ik moet een echte idioot zijn: hoe kun je een glas twee keer met 3/4 vullen?

Je vult tot waar de ijsblokjes staan, ja, vind ik nu wel een redelijk idiote opmerking als je het mij vraagt :ROFLMAO:

T'is ni 1en blok eh, het zijn ijsblokjes... :p
Dan nog. Je vult het met 3/4 ijsblokjes, daarna giet je er 3/4 melk over waardoor al 2/4 op je tafel belandt en dan overgiet je je tafel nog eens met koffie.
Soit, ik heb aangenamere manieren om de dag te starten.

Terug
Bovenaan