Bernie.be
Well-known member
Moet gij uwe chips al verstoppen?Sebiet: fris pintje, zetel achterover plooien en kijken naar F1 Emilia Romania Race
OOOOeeeeeeee misschien ergens nog een verborgen zakje chips te vinden in de kast![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet gij uwe chips al verstoppen?Sebiet: fris pintje, zetel achterover plooien en kijken naar F1 Emilia Romania Race
OOOOeeeeeeee misschien ergens nog een verborgen zakje chips te vinden in de kast![]()

Als je een vrouw en kinderen hebt verstop je chips, chocolade en alcohol. Als ik met mijn auto ergens in panne val waar er geen luis te bekennen is dan kan ik een maand chips eten en 2 maanden zat zijn.Moet gij uwe chips al verstoppen?![]()
Meestal is het een vergeten zakje chips, ik probeer in de week niet te sneukelen 's avondsMoet gij uwe chips al verstoppen?![]()

Bij deze, geweldige beelden van een vliegende drone op mars:![]()
Historische helikoptervlucht op een andere planeet: bekijk hier de eerste beelden vanop Mars | VRT NWS Nieuws
Voor het eerst heeft er een drone op een andere planeet dan de aarde gevlogen. De testvlucht van de Ingenuity, de mini-helikopter die midden februari op Mars is geland, is succesvol verlopen. Dat laat de Amerikaanse ruimtevaartorganisatie NASA weten die de resultaten zojuist heeft...www.vrt.be
Vet! (beelden voorlopig wel nog wat schokkerig, maar bon, we zullen het nog wel te zien krijgen binnenkort)
https://www.amazon.co.uk/Pringles-Milk-Chocolate-Potato-Crisps/dp/B00PR4SA2OTis precies overal hetzelfde; vrouwen eten chocolade en mannen de chips
Ik ga chips met chocolade uitvinden

Da klinkt zo fucking nasty
Wtf. Nu kak ik omhoog
Als er iemand het kan !!!!Da klinkt zo fucking nasty
Simpele zout chips met een laagje chocolade.Da kan nie lekker zijnDat is super lekker. Ik wou dat je dat hier kon kopenSimpele zout chips met een laagje chocolade.
de gaskamers mogen terug open![]()
Voor bij de aardappels te blijven![]()

Frieten koud eten?Ik ken meer dan een paar mensen die graag overschot frieten koud opeten met nutella.

Dat of zwanger zijn. Al gaat dat voor mij niet meteen op.Frieten koud eten?
Nutella op frieten?
het enige excuus dat je kan hebben is hopen dat je corona hebt en daardoor je smaak verloren bent![]()