Je glimlach van vandaag

Sinds ik zo eens een video heb bekeken over een Amerikaan die naar Valencia/een of ander Nederlands dorp is verhuisd krijg ik zo veel suggesties. De bottomline is toch altijd hoe veel Amerikanen uit de lucht vallen dat het hier niet een of ander ontwikkelingsgebied of communistisch dystopia is, en hoe er daar van jongsaf toch heel hard wordt ingepompt dat zij in het beste land ter wereld wonen.
Ergens ben ik nog zo naïef om te hopen dat door de toegankelijkheid van het internet werknemers over gans de planeet leren wat er allemaal mogelijk is in een maatschappij door elkaars verhalen te delen.

Mijne zoon van 4,5 jaar dat Red Sebastian ziet op de TV tijdens een Qmusic-optreden en zegt: "dat is de eerste keer dat ik een vrouw met rode haren heb gezien". :unsure:

Op weekend met mijn schoonouders en schoonbroer in Tilburg, komt ineens Gers Pardoel op terras zitten.

Is er iets leuker dan twee dertigplussers van plaatsvervangende schaamte onder hun stoel te zien kruipen omdat hun bejaarde pa voor heel het terras "fluistert" genre "zou dat Gers Pardoel zijn" en aan de bediening vraagt "is er een concert inbegrepen in de prijs *knipoog knipoog*" :rofl:

Gevestigd aan een groen pleintje in een van de volksbuurten van de Brusselse gemeente, langs het kanaal Brussel-Charleroi, luidt de missie van Molengeek al bijna tien jaar lang om jongeren zonder diploma “digitale skills aan te leren en hen klaar te stomen voor een carrière in de tech”

Maar de afgelopen maanden hebben verschillende partners Molengeek de rug toegekeerd... Het Cyber Commando, onderdeel van de militaire inlichtingendiensten, wilde via Molengeek jonge cybersecurityexperts lokken, maar de jarenlange samenwerking leidde nog niet tot één aanwerving. Veel Molenbeekse studenten raakten ofwel niet door de veiligheidsscreening, of haakten tijdens de cursussen af, of bleken niet te willen starten bij defensie in de laagste loonschaal (28.000 euro bruto per jaar).

:rofl:

Nog wat classic albums tegengekomen op CD, al een sjans dat we nog een CD speler hebben... (Moloko, Fugees, Coldplay, Gabriel Rios, Daan en anderen)

Classic albums zegt hem, The Fugees en Coldplay zegt hem :headshake:

@Ruigen Das : ik bedoel niet uw muziekkeuze he, wel dat ik oud wordt aangezien die als classic bestempelt.

Laatst bewerkt:

We zitten officieel met een homo in ons land (groot en klein)
:unsure:

De klassenlijst van de lagere school eens bekeken en er zit een nieuw kindje op de school.

Chocolatina

Dat zou zo uit een jommekesstrip kunnen komen 🤦‍♂️ Papa heeft duidelijk inspiratie voor de naam uit natuurfilms gehaald.

De klassenlijst van de lagere school eens bekeken en er zit een nieuw kindje op de school.

Chocolatina

Dat zou zo uit een jommekesstrip kunnen komen 🤦‍♂️ Papa heeft duidelijk inspiratie voor de naam uit natuurfilms gehaald.
Is ook een weed strain.
Niet dat ik er iets van ken hoor, tis van horen zeggen! :oi22:

Terug
Bovenaan